Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 vil bare ha et svar på hvordan jeg en gang for alle blir kvitt denne messanger tingen som fortsetter å plage meg selvom jeg tar å close'er den. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 ops..der fikk du en til :smile: Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 På denne måten fjerner du MSM for godt! : Gå til windows/inf katalogen din og finn filen som heter sysoc.inf. Åpne denne filen i notepad og editer der det står: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 På den linjen skal du fjerne ordet: hide Slik at det står: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7 Lukk vinduet og lagre filen. Nå kan du gå til add/remove i kontroll panel å fjerne hele MSN messenger i Add/Remove windows programs! Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 hvis du virkelig VIL fjerne den da... genialt spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 genialt?? vet ikke hva det er anna enn en irriterende ting nede i hjørnet jeg! det var den løsningen jeg fikk over jeg ville ha. tusen takk regner med det er ett slags ICQ program?? kjører ICQ og IRC selv så jeg trenger igrunn ikke flere msg program. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 MSN Messenger er MS sitt svar på ICQ ja. Se forøvrig http://www.tweakxp.com for masse fine tweak til XP. ViCtim: Du har jo 16.67 Meldinger per dag jo. Større fritids enn meg jo _________________ Sensurert signatur. Se den på min website [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-10 18:29 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 hadde 21 pr.dag før ;D hvorfor? fordi jeg går på media og kommunikasjon og der er det maaaange timer til overs, mange takk for url'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå