Vizla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har hørt ihvertfall en del folk har "grint" en del over vifta på denne, og at den bråker ihvertfall litt... hos meg er den tilnærmet helt stille ( ja den går rundt.. første jeg skjekka når jeg fyrte opp, og jeg ikke hørte den.. ).. Det jeg lurte på er, har 6800LE en innebygd q-con eller no ? eller må man stille etellerannet sted for å få opp viftehastighet ? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har hørt ihvertfall en del folk har "grint" en del over vifta på denne, og at den bråker ihvertfall litt... hos meg er den tilnærmet helt stille ( ja den går rundt.. første jeg skjekka når jeg fyrte opp, og jeg ikke hørte den.. ).. Det jeg lurte på er, har 6800LE en innebygd q-con eller no ? eller må man stille etellerannet sted for å få opp viftehastighet ? hva er q-con? Hvilket merke grafikkortet ditt? Hvis du har gainward kan du endre viftehastighet gjennom nyeste versjon av prgrammet ''eXperttool'' som følger med kortet. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har hørt ihvertfall en del folk har "grint" en del over vifta på denne, og at den bråker ihvertfall litt... hos meg er den tilnærmet helt stille ( ja den går rundt.. første jeg skjekka når jeg fyrte opp, og jeg ikke hørte den.. ).. Det jeg lurte på er, har 6800LE en innebygd q-con eller no ? eller må man stille etellerannet sted for å få opp viftehastighet ? hva er q-con? Hvilket merke grafikkortet ditt? Hvis du har gainward kan du endre viftehastighet gjennom nyeste versjon av prgrammet ''eXperttool'' som følger med kortet. temperaturstyrt vifte. Leste noe om at ihvertfall GT serien hadde dette.. Skal prøve når jeg kommer hjem å rote litt rundt i experttools. ( ja, har gainward ) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har hørt ihvertfall en del folk har "grint" en del over vifta på denne, og at den bråker ihvertfall litt... hos meg er den tilnærmet helt stille ( ja den går rundt.. første jeg skjekka når jeg fyrte opp, og jeg ikke hørte den.. ).. Det jeg lurte på er, har 6800LE en innebygd q-con eller no ? eller må man stille etellerannet sted for å få opp viftehastighet ? hva er q-con? Hvilket merke grafikkortet ditt? Hvis du har gainward kan du endre viftehastighet gjennom nyeste versjon av prgrammet ''eXperttool'' som følger med kortet. temperaturstyrt vifte. Leste noe om at ihvertfall GT serien hadde dette.. Skal prøve når jeg kommer hjem å rote litt rundt i experttools. ( ja, har gainward ) Ok. Last ned nyeste versjon av experttool. Trykk på fan speed control knappen som er på bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå