zoom in Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som vet om et bra program som jeg kan bruke til å lagre stream video og musikk fra internett til hd? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 det du trenger er WMRecorder, Downloadklient (eller Opera) og StreamDownloadProject.. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg kjøpte WMRecorder for noen dager siden og er godt fornøyd med den :-) Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan man lagre msn-streamer med WMRecorder også? Eneste jeg har sett er programmer som "tar opp" en del av skjermen, virker rart at det ikke er noen som går direkte på streamen... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 WM Recorder går i høyeste grad direkte på streamen. Det jeg har tatt opp fra NRKs nett-TV har blitt bedre enn det jeg har tatt opp med VHS under sending. Det er også verdt å merke seg at folka bak WM Recorder nå også har RM Recorder. som kan fange opp Real audio og video, Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Real7ime converter er gratis og gjør jobben "greit nok" selv om det ikke er noe fancy design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå