mandela Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er på utkikk etter en minst mulig compactflash kortleser, helst som en usb-stick uten ekstra kabel. Noen som kan gi meg tips? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Micromedia har ihvertfall en. Er så vidt plass til ett CF kort i den, og den kan kobles rett til USB porten uten kabel (selv om det følger med en kabel man kan bruke hvis man ønsker). Har du Windows XP behøver du heller ikke installere drivere, men det følger med drivere til eldre Windows versjoner. Enheten kommer opp i Windows som en egen harddisk. Vi selger Micromedia der jeg jobber, og prisen varierer vel fra 2-300 kroner avhengig av hvor du kjøper. UNO har noen lesere med nøyaktig samme system. Har en slik selv og den fungerer fint, men den er marginalt større. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 takk for svar! Betyr det at Dere selger slike kortlesere? (jeg vet hvilken butikk det er snakk om) Lenke til kommentar
geokri Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 siden du spør etter en liten sak uten ledninger regner jeg med at du skal bruke den på en bærbar maskin, da er det greieste å kjøpe et pcmcia kortadapter, det kan du ha stående i maskinen hele tiden og leser lynkjapt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 har slik adapter, tenkte ä bruke alle mine cf kort som pendrive faktisk, vet at f.eks. datafab produserer pendrives hvor man selv setter inn miniSD/SD/memorystick minnebrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå