Gå til innhold

Logitech trådløs mus og tastatur. Skal musen lyse hele tiden

Anbefalte innlegg

Ok her er enda ett dumt spørsmål. Håper det går greit, jeg har aldri hatt trådløst tastatur før. Skal det lyse rødt under musa selv når dataen er av? jeg har ett trådløst logitech tastatur og mus. Eventuelt hvordan skrur jeg den av?. (finner ikke det i manualen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som slår maskina av ? :grin:

Windows XP Professional (5.1 - 2600) uptime - 2w 4d 20h 19m 47s

Men, har hørt masse rart om de trådlose mus fra Logitech. Den skal lyse minst mulig, for å spare på batteri...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 14:34, matricus skrev:

Ok her er enda ett dumt spørsmål. Håper det går greit, jeg har aldri hatt trådløst tastatur før. Skal det lyse rødt under musa selv når dataen er av? jeg har ett trådløst logitech tastatur og mus. Eventuelt hvordan skrur jeg den av?. (finner ikke det i manualen)

Det er helt normalt at musa lyser/blunker selv om maskinen er avslått. Strømforbruket er så minimalt at det betyr ikke så mye. Eneste muligheten til slå den av er å fjerne batteriene. Nye batterier holder i ca 2 måneder. Du får varsel om dårlig batterikapasitet i god tid før batterinene tar kvelden. Vel å merke, hvis du har installert medfølgende programvare.

Lenke til kommentar

Jada det skal lyse, for å vise den er aktiv..

Lys av, betyr skift batteri..

Dersom du ikke sjekker status ved beskjed..

Batterier på mus brukes relativt raskt, mens på Logitech tastatur virker de så mye mye lenger.

Fikk probl med den ene min, sort mus/tastatur i sammen.

Mus "poffet" batterier, og sluttet virke.

Andre jeg kjenner har hatt samme problem, og lignende.

Kontaktet http://www.PsData.no der jeg hadde kjøpt dem, og fikk saken behandlet innen 21 dager fra første henvendelse til retur ligger på postkontoret og jeg kan hente den.

Fulgte bare oppskriften for retur på nettsiden deres, og alt gikk som smurt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 16:36, Veslemøy skrev:

Nye batterier holder i ca 2 måneder.

Den var vel litt drøy :smile: Har trådløst Logitech tastatur og mus, og mens det ser ut som om tastaturet holder 3+ måneder (3 hittil, har ikke trengt å skifte ennå), holder vel ikke musa mer enn 2 - 3 uker. Det kommer sikkert endel ann på bruk (jeg bruker maskina MYE), men hvis det skal vare i to måneder kan man ikke bruke den stort. Tror jeg da :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Veslemøy skreiv:

Ola PeK: Du var tideler før meg med posten din.

Hehe, ja det skjer stadig vekk med meg, er ofte ein eller annan snik som er litt kjappare :wink:

Quote:

Den 2002-05-18 17:16, PlacidDragon skrev:

Den var vel litt drøy :smile: Har trådløst Logitech tastatur og mus, og mens det ser ut som om tastaturet holder 3+ måneder (3 hittil, har ikke trengt å skifte ennå), holder vel ikke musa mer enn 2 - 3 uker. Det kommer sikkert endel ann på bruk (jeg bruker maskina MYE), men hvis det skal vare i to måneder kan man ikke bruke den stort. Tror jeg da :smile:

Hmm, kjem litt an på underlaget og slikt. Tastaturet mitt skifta eg batteri på i fjor haust, musa held vel tre månader, da med 4-5 timars bruk dagleg.

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-05-18 18:08 ]

Lenke til kommentar

Kan ikke noen finne opp trådløst tastatur og mus med oppladingsfunksjon? Da må man ha en strømkabel, men er det ikke bedre å ha en kabel liggende over skrivebordet ett par timer hver 3. måned enn å bytte batteri hver tredje måned? Tenk om de tar kvelden en dag før alle butikker holder stengt i mange dager pga. helligdager? Vet dere hvor dyrt batterier er i kiosker?

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 20:07, Afseth skrev:

Kan ikke noen finne opp trådløst tastatur og mus med oppladingsfunksjon? Da må man ha en strømkabel, men er det ikke bedre å ha en kabel liggende over skrivebordet ett par timer hver 3. måned enn å bytte batteri hver tredje måned? Tenk om de tar kvelden en dag før alle butikker holder stengt i mange dager pga. helligdager? Vet dere hvor dyrt batterier er i kiosker?

:smile:

du kan bruke oppladbare batterier så slipper du den bekymringen over at batterene er dyre,oppladbare batterine er og dyre men d er bare første gangen du kjøper dem,

Kjetil

Lenke til kommentar

Vet ikke med oppladbare, men vanlige batterier trenger ihvertfall ikke være bedre selv om de dyrest.

I en batteritest for litt siden, kom billigbatteriet HW MAX Alkaline (fra Clas Olson) på 2.plass. Det er dette batteriet jeg pleier å kjøpe i 10-pk. Tror Panasonic var ørlite grann bedre, men også endel dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...