podtop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja, er på jakt etter noen som selger clevo maskiner i norge, jeg vet om whitebox, men der må jeg fikse opp kontrakten før jeg tørr å bestille. Den Clevo maskinen jeg er ute etter er ikke helt ute enda, Og det sises at Clevo skal komme ut med siste pressemelding om maskinen i dag. Men hvem andre en WhiteBox er det som tar inn clevo maskiner? Lenke til kommentar
podtop Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, da har jeg kanskje finni noen som kan skaffe den Clevo D900 maskinen jeg er på jakt etter, men vet ikke noe om nettbutikken. er det noen som har handlet fra Zepto før? Er Zepto.no noe å satse på? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Pyton har noe Clevo greier... Gå inn på http://www.pyton.no og søk på Clevo... Vet ikke om det er en sånn sak du skal ha jeg Lenke til kommentar
podtop Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk. skal ta kontakt med de gutta jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå