xertus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn) Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik. De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom! Endret 15. oktober 2004 av xertus Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det var da fælt har ikke elkjøp en garanti som sier at hvis du finner noe billigere et annet sted så betaler de mellomlegget eller noe sånt da? Lenke til kommentar
xertus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Det var da fælt har ikke elkjøp en garanti som sier at hvis du finner noe billigere et annet sted så betaler de mellomlegget eller noe sånt da? DUST! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 kanskje du bare skulle ta deg en ferie... Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det var da fælt har ikke elkjøp en garanti som sier at hvis du finner noe billigere et annet sted så betaler de mellomlegget eller noe sånt da? DUST! hva skjer med deg da? er du helt dum? du kanke svare noen sånn. Han svarte jo helt seriøst Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ja, ikkesant, xertus bør roe seg ned en del hakk. Seriøst barnslig oppførsel. Endret 15. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 DUST! Det er lett å se hvem som er dusten her. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Enkelte har ikke normal oppførsel. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 sikkert ikke bare du som stinker dah ? vel tror en mod kommer til og gi deg ferie.. koz deg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn)Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik. De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom! Latterlig innlegg.Det der kunne du heller fortalt til moren din og ikke til oss. Lenke til kommentar
xertus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har bare dårlige erfaringer med elkjøp(hellkjøp er jo et bedre navn)Koster nesten altid mer enn andre steder, de som jobber der har stort sett mye dårlige peiling enn meg på produkter de selger, jeg sjekker jo bare produktet med og søke på det, så jeg er ikke noen professor på elektronik. De har nesten aldri tilbuds varer inne(ihverfall ikke i Sandefjord), selgerne er stort sett ikke inntresert i og selge deg noe annet enn det de selv tjener mest på. Elkjøp er en Møkka sjappe som en heslt skulle stjelt en del varer oss når en var innom! Latterlig innlegg.Det der kunne du heller fortalt til moren din og ikke til oss. Nerd og god natt ! Endret 15. oktober 2004 av xertus Lenke til kommentar
xertus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 DUST! Det er lett å se hvem som er dusten her. Fint at du er selvbevist! Lenke til kommentar
xertus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 kanskje du bare skulle ta deg en ferie... Har lyst og dra til Kreta Lenke til kommentar
mariutn Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Xertus, du er ikke den eneste som har hatt dårlige erfaringer med elkjøp, har selv merket at tilbudsvarer sjelden er inne, noe som igrunn er irriterende ja....hehe. Elkjøp Kongsvinger kan brenne... Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ha ha å det værste av alt du er pokker med over 30 år oppfør deg gamling! Lenke til kommentar
xertus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 ha ha å det værste av alt du er pokker med over 30 år oppfør deg gamling! Er vel lov og være litt umoden selv om jeg er over 30 da , bor jo hjemme oss mora mi og er ugift Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Gjesp! Stenger bare denne tråden for NÅ. Dette pga avsporing i forhold til teamet, spam i tråden fra trådstarter og generelt ukonstruktiv "diskusjon". chil, du kan holde deg i skinnet litt. xertus, spam og et-ords-innlegg med ord som "dust" og lignende er uønsket. Får se hva som skjer i morgen, gjesp... Hilsen ponke - administrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg