Empty Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Et kjapt spm. Hvilken av disse cd/mp3-spillerne er best: JVC KD-G401 Sony CDX-R3300 JVC KD-G501 Hvis dere har noen andre spillere i den prisklassen å anbefale så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kan ikke si hvem som er best, men Vi har den sony'en i russebilen, og den funker fint den. Men spiller mp3, og har ikke klaget noe på den enda, men lite funksjoner på den. Og Equalizern er også litt sparsom. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 har hatt en sony, å den gikk ødelagt, ene linjeutgangen på spillern begynte å lage støy, iriterte meg sånn at eg aldri skal ha sony mere! Men det finnes folk som er fornøyd med dem Lenke til kommentar
Empty Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Valget står vel mellom Sony'en og Jvc KD-G501. Sony har sub-utgang og 1 lydutgang, og Jvs'en har 2 lydutganger, hva er det som lønner seg mest ? Når anlegget kommer i bil så skal det bestå av 1 frontsett og 1 sub så da er det vel ikke nødvendig med 2 lydutganger ? Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Valget står vel mellom Sony'en og Jvc KD-G501.Sony har sub-utgang og 1 lydutgang, og Jvs'en har 2 lydutganger, hva er det som lønner seg mest ? Når anlegget kommer i bil så skal det bestå av 1 frontsett og 1 sub så da er det vel ikke nødvendig med 2 lydutganger ? om du bare skal ha frontsett og sub er det knirkende likegyldig forutsetter at det er delefilter på forsterkeren. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du kan spytte i 2300kr, kan du få denne spilleren i fra Rockford Fosgate. Det er kvalitet i alle ledd. Det både synes og føles. Og: 4 linjeutganger Ellers vil jeg anbefale Pioneer. De lager virkelig gode spillere. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 spons heller litt mere penger i det der ja, å kjøp en litt større pioneer eller alpine spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå