Gå til innhold

Halo metal musikk!

Tøyte

Anbefalte innlegg

Jeg ville kalle lamb of god en blanding av death, grind, thrash og nu-metal. Det virker som om de kara er redd for å lage noe som er mindre enn "ekstremt".

velvel.. det låter jo ikke direkte fælt da..

Jeg tror noen opeth-sanger kunne passet bra til halo. Rhapsody er jo episk så det holder, kan sikkert passe. (Luca turilli - prophet of the last eclipse VET jeg at passer til halo, siden jeg har prøvd.) Cradle of filth har også en del stemningsfulle numre. Queensryche om du er av den gamle skolen, og Griffin (som forøvrig er norske.) Om du er av den litt "nyere" skolen. Finntroll vet jeg ikke helt om det vil passe sammen med halo, men det er jo tøff musikk nevertheless. :D

Om du liker stilen til tittelmeny-themet, kan du prøve å høre litt på apocalyptica.

Når du kommer til the flood, vil jeg anbefale et par tyskere som går under navnet Excrementory grindfuckers. Det hjelper for å ta vekk litt av hatet du har mot denne delen av spillet. Svenske Eyering maden kan muligens også passe.

Jeg mener også at Children of Bodom passer til alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Infinitive divine må eg seie er eit samleobjekt, Det er få brae sanger og elendig produksjon , noe eg syns er kult au då, men vent til november, Da kommer pagans med RErelease av denne Geniale skiva. VOkalen og spillinga er ganske forbedret. OGså veldig tøft til halo sikkert :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...