Tøyte Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg tenkte og spille gjennom spillet Halo (ikke halo2) og lurte på hvilken metal musikk som passet og høre på når man spillte det Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hmmm....system of a down kanskje.eller slipknot. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Godsmack Hehe rart det å hørre på musikk når du spiller spill Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Halo har rar musikk. Elgitar og jodling passer bare ikke sammen. Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Halo har jo gennial musikk! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Halo har jo gennial musikk! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Joda men det er et spesielt sted, når du skal opp til bakken igjen etter å ha gått til "Control Room". Syk, syk SYK musikk. Helt forferdelig. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Halo har rar musikk. Elgitar og jodling passer bare ikke sammen. Hadde kanskje ikke hørt på det til vanlig, men det passer perfekt til Halo. Gir det en egen stemning. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ok, IKKJE SYSTEM OF A DOWN. slik yo / nu metal skal man leite lenge etter. TIl halo vil eg anbefale noe trash, industrial, mogleg noko death metal... Band som dette er Til dømes; lamb of god, Extol , meshuggah eller mindgrinder. Kongemusikk. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ok, IKKJE SYSTEM OF A DOWN. slik yo / nu metal skal man leite lenge etter. TIl halo vil eg anbefale noe trash, industrial, mogleg noko death metal... Band som dette er Til dømes; lamb of god, Extol , meshuggah eller mindgrinder. Kongemusikk. Lamb of god =nu metal Extol=Crappy Meshuggah=Konge!!! men ikke til halo, Fy! Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 VEl,. DET at du seier at lamb of god er nu metal er feil Det er trash Til de grader. trash vokal deluxe. Extol er crappy sier du sikkert bare fordi det er eit jesus band.. :!: Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Den beste sangen til halo er The Count Nosferatu Commando - Get A Gun Shoot At Random Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tjaaa, Metallica? Alt er nestn brukelig fra dem da. Bortsett fra Nothing else matthers Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Den beste sangen til halo er The Count Nosferatu Commando - Get A Gun Shoot At Random Jeg liker themet i hoved-menyen, jeg! Passer litt til at Halo er en KOLLOSAL og mystisk tingeling som ingen vet hva skal brukes til, eller hvem som bygde! Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 metallica er ganske tøft i starten,. men når alle starter å høre på det, og du har hørt masse av dem, går man lei i lengda. Da starter man å finne noe nytt:P Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva med Steve Vai eller Joe Satriani? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hva med Sonata Arctica? Neh, for mye fart i den musikken, passer ikke til spillet... Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Band som dette er Til dømes; lamb of god, Extol , meshuggah eller mindgrinder.Kongemusikk. Ok skal prøve de da. Men jeg vil ikke ha metal som går for fort heller da. Siden spillet egentlig går ganske sakte. Har hørt på Virgin Steel hitil og det funker ikke så bra. Men hvis noen vet om noe som ligner på de så er det bra . Hadde foresten ikke trodde dette skulle bli en så populær post Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Band som dette er Til dømes; lamb of god, Extol , meshuggah eller mindgrinder.Kongemusikk. Ok skal prøve de da. Men jeg vil ikke ha metal som går for fort heller da. Siden spillet egentlig går ganske sakte. Har hørt på Virgin Steel hitil og det funker ikke så bra. Men hvis noen vet om noe som ligner på de så er det bra . Hadde foresten ikke trodde dette skulle bli en så populær post Ehm, bare ei gjetning rett ut i lufta... Du har hørt på diverse sanger nå, sa du... Jeg har en følelse av at du ikke akkurat går på butikken og kjøper deg CD'ne... Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 De som er verdt så . Men det enkleste er jo og få fatt i på nettet slipper jeg og rippe de selv er det ulovlig da? Må da være lov og være lat? Men på pcen skal de uannsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå