Dumbo Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Skal instalere slackware og holder på å lage bootdisk. Jeg kjører "cmd" fra windows. Etter det gjør jeg disse kommandoene (kommandoene er markert med fet skrift): c:>d: d:>cd bootdsks.144 d:bootdsks.144>rawrite bare.i a: Number of sectors per track for this disk is 18 Writing image to drive A:. Press ^C to abort. Attempt to DMA across 64K boundary Som dere ser får jeg denne meldingen og lurer på om det er den rette. Om bootdisken er laget slik den skal eller om den ikke er det. Håper på hurtig hjelp.. På forhånd takk.. Dumbo aka sim _________________ The -=DumBoJeT=- has entered the building. Har ingen god signatur :sad: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-05-18 14:32 ] Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Har aldri sett den besjeden der, har du prøvd med rawrite32.exe ? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Nei jeg har ikke prøvd den.. Den ligge ikke på CD'en (ikke som jeg kan se i alle fall) Hvor kan jeg finne denne? Dumbo aka sim Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Den har vist skiftet navn den til rawritent.exe. Bruk den om du har Win2k, XP, NT 4. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Det virket nå.. takk :smile: Dumbo aka sim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå