fredde Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Har noen opplevd at DIMM 2,3 ikke fungerer som de skal på overnevnte hovedkort. Har nemlig kjøpt 3x256 APACER RAM som jeg bare får til å gå stabilt dersom jeg har i kun 1 i DIMM 1. Veldig kipt å ha så mye RAM og bare få brukt 1/3. Har akkurat gått til anskaffelse av dette hovedkortet sammen med 1,4 Ghz AMD prosessor. Siden nyanskaffelsen har jeg ikke hatt annet enn problemer med ustabilitet i XP. Trenger sårt et forløsende/oppklarende tips for stabil kjøring. Nå er jeg drit lei feilmeldinger...i XP som skulle være så stabilt å fint... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 On 2001-11-10 00:19, fredde skrev: Har noen opplevd at DIMM 2,3 ikke fungerer som de skal på overnevnte hovedkort. Har nemlig kjøpt 3x256 APACER RAM som jeg bare får til å gå stabilt dersom jeg har i kun 1 i DIMM 1. Veldig kipt å ha så mye RAM og bare få brukt 1/3. Har akkurat gått til anskaffelse av dette hovedkortet sammen med 1,4 Ghz AMD prosessor. Siden nyanskaffelsen har jeg ikke hatt annet enn problemer med ustabilitet i XP. Trenger sårt et forløsende/oppklarende tips for stabil kjøring. Nå er jeg drit lei feilmeldinger...i XP som skulle være så stabilt å fint... Tviler sterkt på at det er XP som er problemet ditt..selv om vi alltid skylder på det når vi har problemer...tror heller du bør skjekke HK om det er den det er feil på...MSI er jo ellers veldig stabilt men det kan jo hende at det er feil på ditt kort Lenke til kommentar
be321 Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 ganske sikker jeg så en bios oppdatering til det på MSI sin side....det var flere som hadde prblmer Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Har selv samme HK, og det _må_ ha bios v2.80 eller nyere for å bli stabilt, da er det til gjengjeld støtt som fjell. Kjører selv 2x256MB apacer og 148MHz fsb uten antydning til ustabilitet. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Jeg har flashet biosen til nyeste versjon 3,1 kjørt simmtester på en annen maskin (med mine brikker selvfølgelig)Men ingenting hjelper... Kan det være en feil på hovedkortet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå