Nozic_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Jeg har et skikkelig nybegynnerspørsmål. Jeg ønsker ikke å overklokke, men vil få ned det &%¤/%¤ støynivået på Creatives FX 9500-kort. PC-en min er etter mye komponentflikking blitt relativt stillegående, men grafikkortet bråker. Viften ser fastloddet ut. Hvilke alternativer har jeg foruten vannkjøling og kjøp av nytt kort? På forhånd takk Lenke til kommentar
notnA Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Om viften er fastloddet ser det ikke lyst ut.. Se om kjøleren er festet på baksiden av kortet.. Ofte der du kan løsne den og.. Så er det bare å kjøpe ny kjøler Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har du noe bilde av kortett ditt? Tror ikke det er loddet fast nei. Mulig det kan være limt fast men mest sansynlig er det plast nipler som holder fast kjøleribba og vifta. Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 du mener vel et 5900 kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå