Mira Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Holder på med et forholdsvis dyrt prosjektor-projekt, derfor er ikke økonomien spesielt god. Hadde lagt inn noen tusen i budsjettet til lyd, men det må utsettes. Så til saken, jeg har disse høytalerene koblet til PCen for øyeblikket. Hvordan er muligheten for å koble disse til si DVD-spilleren? Tenker da ikke på hvordan lyden blir, men om det er mulig å gjøre det. Er to kabler med en plugg på hver. Regner vel med å få noen skraper for dette, men jeg lurer like vell. Shoot me where it hurts Lenke til kommentar
Bose Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 joda, er da mulig å koble dvd spiller på det anlegget der Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ta deg råd til et par sikkelige headset, behøver ikke å koste mer enn 5-600 for å få langt bedre lyd enn det høytaler oppsettet. Da kan du nyte oppsettet ditt skikkelig med en gang. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har et headset til 1200,- og dwt fungerer vel og bra, men jeg tenkte mer på når det er flere som skal se på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå