ZerBox Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg skal begynne å hoste en save på spillet Champonship manager over min NGT-linje, men jeg må konfigurere routeren for å kunne gjøre det. Hvordan gjør konfigurerer jeg den slik at jeg kan hoste spillet? Skal også sette opp en personlig FTP-server som bare jeg bruker. (Slik at jeg kan jobbe på min pc fra en annen pc.) Jeg får beskjed om at port 21 er ibruk. Hvordan finner jeg en open port, eller hvordan pner jeg porten? Eller må jeg knfigurere routeren for det også? Jeg har lagt Win Xp Nor inn på ny, men da var også port 21 ibruk. Lenke til kommentar
DeepBlue Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 For å konfiguere en NGT Router, se denne siden: http://www.opheim.com/ftp.html Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 hmm, hørtes kanskje ikke så trygt ut å gjøre det. Kan jeg gjøre det eler er sjangsen for å ødelegge routeren stor? Mangler svar på hvordan jeg konfigurerer routeren for hosting av spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå