CIder Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei!. Jeg trenger hjelp til å finne en ny alt-i-ett skriver. Altså fotoskriver,kopimaskin og scanner i en og samme maskin. La ut spørsmål på akam også men nå har kriteriene endret seg,så jeg lager en ny tråd her. Det trenger ikke være verdens beste. Skal brukes til å skrive ut bilder tatt med mitt Casio Exzilim ex-z4. Kopiere småtteri i ny og ned osv. Det er viktig at drifts-kostnadene er lave. Pris mellom 3-4000,- men såklart jo billigere jo bedre. Kom gjerne med egne erfaringer!. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kunne denne vært noe for deg? Har den selv, er en helt grei alt-i-ett skriver Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Takk for kjapt svar!. Den så jo grei ut og billig var den også. Er den enkel i bruk?. Fordi mor skal ta backup-kopier av Hjemmet's kryssord konkurranser og da må det ikke være altfor komplisert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vell.. Enkel i bruk er den. Den har knapper på siden hvor det står med tydelige bokstaver: *print *copy *scann ++++ Lenke til kommentar
carp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kunne denne vært noe for deg?Har den selv, er en helt grei alt-i-ett skriver Tjo, det er en brukervennlig skriver, men bilder? Har dessverre ikke tid til å finne fram en printer til deg, men jeg ville ha satsa på en litt bedre skriver. Kanskje noe som epson rx6400? Har seperate patroner også! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Vell..Enkel i bruk er den. Den har knapper på siden hvor det står med tydelige bokstaver: *print *copy *scann ++++ Hehe. :!: Kjempefint!. carp: Skal sjekke ut den epson rx6400. Takk til dere begge foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå