jevel Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva er den billigste nye Xboxen dere har sett rundt om kring? Finner ikke noen plasser som har Xbox i prisguider. 1190,- på Elkjip, men de har den ikke på nett... -KJ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Er ute etter en Xbox selv, og har kikket rundt. Mest på QXL. Jeg skal hvertfall ha meg en chippet/modifisert en, og det skal vel kanskje du også, eller? Her finner du oversikten over noen av stedene som har Xbox hvertfall, men det er nesten like billig/dyrt, alt etter som, å kjøpe en ferdigmodifisert boks som å kjøpe en clean. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Takk for tilbakemelding. Kikket innom Kelkoo det første jeg gjorde, men prisene der er jo høyere enn Elkjip sine... To lapper for en ferdigmoddet boks med Aladdin Advance synes jeg blir litt dyrt når jeg kan få chippen for 250,-, boksen for 1190,- og modde selv. -KJ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Joa, det skal jeg være enig med deg i. Hadde jeg hatt kunnskapen til å kunne chippe den selv, ville jeg også gjort det Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Kjøp en sånn solderfree løsning, da For to lapper får du en rimelig OK chip + en boks fra Elkjip. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå