F.Mackey Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sender en mail til komplett i 10 tiden om kvelden til komplett der jeg lurer på noe angående et kabinett. Får tilbakemelding av en på avdelingen kl. halv 12 om kvelden. Er ganske utrolig i forhold til hva jeg har vært ute med før der man burde være ute med mailen i god tid før middagstid. Muligens er Komplett litt dyrere men for en support, verdt og betale for det. Mvh. Øyvind S. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kan ikke si jeg har samme erfaringene angående komplett. Hver gang jeg har henvendt meg til [email protected] så har det tatt fra 1-2 dager før jeg har fått svar tilbake. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kan ikke si jeg har samme erfaringene angående komplett. Hver gang jeg har henvendt meg til [email protected] så har det tatt fra 1-2 dager før jeg har fått svar tilbake. Ditto! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Et råtips er jo at de største butikkene i landet prøver å følge etter netshop når det gjelder support. Er jo kjempemessig om dette kunne bli en trend, noen må jo være først ute. Denne gangen var det netshop Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan ikke si jeg har samme erfaringene angående komplett. Hver gang jeg har henvendt meg til [email protected] så har det tatt fra 1-2 dager før jeg har fått svar tilbake. Ditto! Samma her.... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan jo være at jeg har hatt flaks, dumt hvist det dere sier er sant. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 syntes ikke komplett er så bra som det en gang var nei... ringte for å få hjelp med hovedkortet jeg hadde kjøpt. fikk ikke fortalt hva problemet var engang før han ba meg sende det i retur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå