Jeg_ruler Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vi er homo sapiens sapiens....Ikke glem TO ganger Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Må si jeg er enig med trådstarter, MortenM er absolutt ikke festlig. Poengene er utrolig tamme og simple vanligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 MortenM er ikke noe tess. Dette, derimot, er tegnet humor på sitt beste. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 MortenM er ikke noe tess. Dette, derimot, er tegnet humor på sitt beste. Pondus er det beste av det beste! Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 MortenM er ubrukelig kjedelig. Jeg blar aldri ned til slutten av VG siden lengre, for jeg blir bare sint av den patetiske humoren hans. Hvorfor har ikke VG sparket han for lenge siden? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kanskje du skal være smart nok til å holde deg til emnet igjen da, nå som det er sporet riktig igjen... Først nå forstod jeg nicket ditt . MortenM er en avslutning av mye sludder som ellers er i VG. Grei doliteratur. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er alltid sånn "ser ned på MortenM, fatter poenget, ler ikke" hver gang jeg leser det. Aldri vært spesielt bra nei Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Er alltid sånn "ser ned på MortenM, fatter poenget, ler ikke" hver gang jeg leser det. Aldri vært spesielt bra nei Stemmer det. Nå er ikke resten av avisen stort bedre, men fatter ikke hva han gjør på baksiden av Norges største avis. Kanskje greia er at det er så simpelt, at alle forstår det. En tegneserie hvor alle kan føle seg smarte Endret 17. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg tror det går i sykluser. Noen ganger er det penis/dildo, andre ganger er det alfa/snute. EDIT: Burde sett på dato. Beklager. Endret 18. oktober 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå