Gå til innhold

Hva feiler MortenM (i VG)?

Anbefalte innlegg

For det første vil jeg bare si at jeg er 20, og jeg blir ikke fornærmet av dette men:

Hva kommer det av at 3-4 av 10 Dagens MortenM bilder, innholder en penis/dildo eller to?Det er så forbanna latterlig, klarer ikke fyren å være morsom på en annen måte? Tenkte på det for 3-4 penis-bilder siden,og måtte bare få det ut etter ATTER et bilde med kjent innhold.

wtf?

*Endret emnetittelen litt*

Endret av psilocybe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til opplysning er det en bruker her på forumet som kalles MortenM, han virker som en virkelig seriøs type og jeg ville derfor presisert navnet i første post litt bedre.

ok, visste ikke det der. Jeg trodde alle visste hvem jeg mente.

Lenke til kommentar

Før man begynner å kalle folk for "smartass" og tro at en selv er så JÆVLA deilig, så bruk hjernecellene til å slå opp i noen ordbøker.

"Homo" aleine betyr ikke å bli tiltrukket av samme kjønn, "smartass", men det gjør derimot "homofil" eller "homoseksuell".

Lenke til kommentar
Før man begynner å kalle folk for "smartass" og tro at en selv er så JÆVLA deilig, så bruk hjernecellene til å slå opp i noen ordbøker.

"Homo" aleine betyr ikke å bli tiltrukket av samme kjønn, "smartass", men det gjør derimot "homofil" eller "homoseksuell".

Kanskje du skal være smart nok til å holde deg til emnet igjen da, nå som det er sporet riktig igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...