asad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) For det første vil jeg bare si at jeg er 20, og jeg blir ikke fornærmet av dette men: Hva kommer det av at 3-4 av 10 Dagens MortenM bilder, innholder en penis/dildo eller to?Det er så forbanna latterlig, klarer ikke fyren å være morsom på en annen måte? Tenkte på det for 3-4 penis-bilder siden,og måtte bare få det ut etter ATTER et bilde med kjent innhold. wtf? *Endret emnetittelen litt* Endret 15. oktober 2004 av psilocybe 1 Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Send PM til han og spør hvorfor. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Send PM til han og spør hvorfor. PM? Hva prater du om? Ps: altså, jeg mener vg fyren, MortenM, han med tegninger i vg Endret 14. oktober 2004 av asad Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Han er dritmorsom! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Til opplysning er det en bruker her på forumet som kalles MortenM, han virker som en virkelig seriøs type og jeg ville derfor presisert navnet i første post litt bedre. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Til opplysning er det en bruker her på forumet som kalles MortenM, han virker som en virkelig seriøs type og jeg ville derfor presisert navnet i første post litt bedre. ok, visste ikke det der. Jeg trodde alle visste hvem jeg mente. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Han er nok blitt homo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Homo betyr mann (menneske) på latin Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Homo betyr mann (menneske) på latin Homo betyr en som blir tiltrukket av samme kjønn, hvertfall for de fleste. smartass. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Homo betyr mann (menneske) på latin Du tenker på homosapiens??? Homo betyr lik, som igjen betyr to mannfolk eller to kvinner, som igjen betyr gay Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Homo er menneske, sapiens er navn på stadiet vi har utviklet oss til, eller noe sånnt. EDIT: Homo betyr også lik, og hetero betyr ulik. Endret 15. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 nå prata jeg om MortenM og ikke homoer... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hm, jeg har aldri hatt sansen for MortenM, fortrekker Larson i Dagbladet 0: edit: kom på at Larson er i Dagbladet, og ikke i VG Endret 15. oktober 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Før man begynner å kalle folk for "smartass" og tro at en selv er så JÆVLA deilig, så bruk hjernecellene til å slå opp i noen ordbøker. "Homo" aleine betyr ikke å bli tiltrukket av samme kjønn, "smartass", men det gjør derimot "homofil" eller "homoseksuell". Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Før man begynner å kalle folk for "smartass" og tro at en selv er så JÆVLA deilig, så bruk hjernecellene til å slå opp i noen ordbøker. "Homo" aleine betyr ikke å bli tiltrukket av samme kjønn, "smartass", men det gjør derimot "homofil" eller "homoseksuell". Kanskje du skal være smart nok til å holde deg til emnet igjen da, nå som det er sporet riktig igjen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 kan ikke si jeg har tatt meg nær av ham noengang, men jeg mener ikke han er særlig morsom...(forstår/liker bare ikke humoren, "I don't see teh funny..") 1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 MortenM bruker morsomme ordspill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 MortenM har aldri vært artig. Synd at ikke VG.no folka skjønner det.. 1 Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) cun: jeg vet HVA det betyr, men når folk sier homo, så er det åpenlyst. Sorry jeg kalte deg smartass, var i elendig humør igår Ps: Dilbert derimot Endret 16. oktober 2004 av asad Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 MortenM er konge, spess orderud-sokken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå