hallyboy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg har hatt windows installert i en god stund nå. jeg prøvde nylig å legge til en gamepad jeg har kjøpt meg, og det gikk ikke særlig bra.. først trodde jeg det var en deffekt, men det er det ikke siden den fungerer på pc'en til naboen. Jeg bruker jo stadig USB utgangen til digital kamera og mp3 spiller så det burde jo fungere hos meg da... Men jeg har hørt at det er mulig at USB huben har hengt seg opp, siden grunnen til at mp3 spillern og kamera fungerer er fordi de har jeg har lagt inn tidligere og er registrert seg i regediten. Så jeg trenger litt hjelp her... Tar i mot alle forslag Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Driver til gamepaden? har kompisen din/naboen/ tanta eller hva det var lagt inn driver til gamepaden? USB11. /2 ? Hvilken type "krever" gamepaden? Tviler sterkt på at det er noe høyere enn 1.1. Det er mulig at gamepaden er allergisk mot andre standarder enn det den er beregnet for... Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hei... naboen har en laptop med USB 2.0 Jeg har selv bare USB 1.1, så der kan det jo være en feil Jeg vurderer å legge inn windows på nytt, hvis det ikke skjer noe snarest ja, jeg har lagt inn drivere og sånn.... Endret 16. oktober 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå