Xvani Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Har fått tak i en Dell 1901FP, og lurte på hvilken skjerm dette egentlig er, for Dell produserer vel ikke skjermer? Spesifikasjoner? Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan bare si jeg lurer på det samme, jeg har en et par år gammel Dell 1502FP på jobben. Og det er sinnsykt bra bilde. De nye Dell'ene vi har er enda bedre. Synd at de er ganske dyre. Men kanskje samme panelene finne i andre skjermer? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Aner ikke hvem som lager den du spør om, men 20 tommeren til Dell som jeg får om 2 dager bruker i hvertfall Philips panel. Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 20 tommeren til dell har eg og, og den er etter min mening kanonbra! Bare se på fargegjengivelsen i forhold til en vanlig 17" crt f.eks, og du vil bli overbevist om at det er et godt kjøp. Men litt smådyr ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå