Gå til innhold

Ny pc, amd 64, til ca 12000!

Anbefalte innlegg

Det var da stygt til banning. MSI K8N Neo FSR eller Platinum er begge knallkort med utmerket layout. Selv om kameraten din har en pc med problemer, og han tror det er hovedkortet sin feil, betyr ikke det at MSI og alt de lager er skrap. Hadde de laget skrap, hadde de ikke funnes!

Vel, MSI har hatt en del problemer med sine hovedkort. Så det er nok litt berettighet.. men det har jo Abit også hatt. Virker som hver eneste produsent har ett kort de sliter spesiellt mye med. Men sånn er det jo bare, er man så uheldig at man får et kort med "barnesykdommer" så styrer man gjerne unna det for ettertiden. Skulle kortet ryke i løpet av ett år, så får man jo nytt. Ikkeno problem :thumbup:

Eneste problemet med MSI er at du ikke kan bruke billig drittram.

Kjøper du MSI, hold deg unna Twinmos, kjøp Cosair eller Crucial.

Jeg har MSI K8N Platinum selv, og har Crucial ram. Fungerer som en kule. (og nei, 2 minnebrikker er ingen fordel framfor 1 på dette kortet, siden det bare har enkle minnekanaler)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg går for MSI kortet jeg! Men det er en ting jeg ikke forstår..

Kabinettet mitt:

Chieftec Bravo Miditower, Sort/Sølv m/USB og Firewire 360W Stømforsyning

Vårt varenr.: 301507 / LBX-01SL-SL-B

Tilgjengelighet: Ikke på lager. Ubekreftet 272 stk 2004-10-12

Der står det jo "med USB og Firewire", betyr det at jeg får firewire hvis jeg kjøper MSI K8N NEO Plantinum kortet?

Hvis jeg ikke får firewire via kabinettet er da dette hovedkortet bra?

MSI K8N NEO-FIS2R hk Socket 754!?!

Her

Lenke til kommentar
...

Chieftec Bravo Miditower m/USB og Firewire

...

Der står det jo "med USB og Firewire", betyr det at jeg får firewire hvis jeg kjøper MSI K8N NEO Plantinum kortet?

...

Det at kabinettet "har usb og firewire" betyr bare at det har porter i front som kan kobles fra hovedkortet. Dette forutsetter da at hovedkortet har usb og firewire-kontakter. Neo Platinum har dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...