Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor finner jeg det? Har prøvd UltraMp3 og Mp3GO men de koster penger, finnes det et gratis programm for series 60? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tror ikke det finnes noe som er gratis.. Men du finner nok gratis... Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har Ultra MP3 på min N6600. Betalte ingen ting for det jeg (men det er en stund siden nå dah...) Husker ikke helt hvor jeg fant det heller. www.My-Symbian.com eller www.Handango.com tror jeg. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fant noe som het OGGplay og det funker på S60. Det er gratis og du finner det på Handango. Har ikke prøvd det,men den funker sikkert helt greit. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har Ultra Mp3, betalte ikke noe for det.. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har et program på mobilen som heter eBook Reader. Det er egentlig for å lese elektroniske bøker, men har mp3-spiller integrert i tillegg. Ingen funkjsoner som playlist o.l. men det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå