Gå til innhold

zepto 2001: spørsmål

Anbefalte innlegg

har hatt denne maskinen en liten stund nå (meget fornøyd!), og lurer på et par ting:

1) det eneste jeg har hatt et par små problemer med er skjermkortdriverne til nvidia geforce 2 go.. har lastet ned det som finnes under zepto.no, men virker ikke som det har hjulpet noe særlig (den har nemlig kræsjet en gang siden) .. har også sett på nvidia.com, uten hell. finnes det nyere/bedre drivere noe sted?

2) hvordan stille kontrasten på skjermen? finner kun brightness-innstillingene..

3) når jeg setter inn et smartmediakort i den integrerte leseren så finner jeg ikke ut hvor jeg skal åpne det i Windows XP.. skal det komme opp som en ekstra "disk" i windows explorer eller?

ellers: stille, rask (1ghz, 512mb ram, 40gig hd), lett og solid.. herlig!

[ Denne Melding var redigert av: fanta på 2002-05-18 12:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"GeForce2 Go and Quadro2 Go are not supported in the NVIDIA reference drivers" står det da vitterlig? skal ta en titt likevel..

[ Denne Melding var redigert av: fanta på 2002-05-18 14:36 ]

Lenke til kommentar

sjekket dells sider, og fant riktignok noen drivere for ndvidia geforce2 go til winXp, men disse var "multi language", noe som tydeligvis betydde thai og andre eksotiske ting

har du en direkte link? (beklager hvis jeg ber om for mye her.. burde egentlig kontaktet zepto)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...