Gå til innhold

Norsk skjermkort-produsent!

Anbefalte innlegg

Endelig! En norsk produsent av skjermkor!! :wink:

Selskapet kaller seg VikingVision (forløpig navn. De holder for tiden til i Ålesund, men håper å få lagt produksjonen sin til Oslo-området.

De har tenkt å satse på GF4-teknologien, men de har bestemt seg for å bare produsere MX-kort de første månedene.

Så gir vi alle et stort HURRA for de norske kort-produsnetene, og håper at de kommer med Ti-kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-18 15:57, minimum payne skrev:

jess. kansje vi kan overtale dem til å lage et gf4 kort med utbyttbar ram, altså at vi kan sette inn ddr ram av forskjellig størrelse? se for deg 1024 mb med pc3200 ddr ram?

Ja, det kan jeg...

:razz: :roll:

Lenke til kommentar

ikke **** om jeg ville hatt pc3200 ram på mitt skjermkort. det hadde vært trege saker. skjermkort ram har ned til 2.8ns og kan kjøres på 700 Mhz+ DDR. Ram'en du snakker om kjører vel 340 Mhz DDR eller no? nei takk... og 1024 MB ram på et skjermkort er bortkastet, selv 128MB er i meste laget!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 20:36, alibaba skrev:

ikke **** om jeg ville hatt pc3200 ram på mitt skjermkort. det hadde vært trege saker. skjermkort ram har ned til 2.8ns og kan kjøres på 700 Mhz+ DDR. Ram'en du snakker om kjører vel 340 Mhz DDR eller no? nei takk... og 1024 MB ram på et skjermkort er bortkastet, selv 128MB er i meste laget!

Tenkte ikke over det, litt søvnig jeg... *gjesper*

Men utbyttbar RAM kunne vært noe det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...