trondiz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kan noen være så snill å legge ut noen linker til kadett styling?? har en ståendes her så jeg tenkte jeg skulle style den.. All slags styling!!! Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Så en ganske stylig kadett sedan et bilport blad fra 2001. Er også en finsk fyr som har laga en ganske kul kadett, ikke sedan, men den er rå, var i bilport i 2003 tror jeg. Endret 16. oktober 2004 av trra Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var en artikkel i et av de nyeste bilsportbladen tror jeg, men han hadde laget spoilere å sånt selv. Jeg har funnet en del styling på powerzone.no men de hadde ikke bakspoiler til sedan utgaven, det er den jeg trenger først å fremst, Også vil jeg vite hvor man får kjøp orginale gsi frontspoilere..! Lenke til kommentar
trra Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Opel forhandler selger vel det, siden det er orginal, er bare å ta en tlf til en av de og spørre. Endret 18. oktober 2004 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå