Syn-Sam Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hei, O'kyndige! Jeg har en rask nok pc. GF6800 Ultra, P4 3.2 Ghz, 1GB OCZ DDR-433 minne. 2x s-ata disker med god plass (ennå) og en ata-disk også med god plass. Jeg spiller om dagen, og det går i Fifa 2005. Problemet kommer kanskje annenhver dag. Både under menyene, og under kampen, stopper plutselig alt litt opp, og jeg hører harddisken jobber. Så går alt normalt, og så skjer det igjen, kanskje med 3 minutters mellomrom. Husker jeg hadde dette problemet for noen år siden, og en venn av meg sa jeg skulle slå av et-eller-annet. Men jeg husker ikke hva det var Kan du hjelpe meg, du som leser dette akkurat nå? Så blir jeg veldig glad. Deres, Syn-Sam. Endret 14. oktober 2004 av Syn-Sam Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Eureka! Slå av real time monitoring på anti-vir. Det var det, ja. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Eureka! Slå av real time monitoring på anti-vir. Det var det, ja. bra du fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå