Glen_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fant et bilde på vg for et par uker siden som var et skikkelig skrekkeksempel på hvordan man ikke skal laste en lastebil. Det var av en mercedes med en nesten dobbelt så tung Dodge på lasteplanet... Vet noen hvor jeg kan finne dette bildet?? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Går ut fra du tenker på denne artikkelen. Bildeserien finner jeg ikke, men kanskje den finnes på www.veivesen.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Her er det to artikkler med bilder, bildet hos dagbladet er størst: http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID...=73186879666938 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410359.html Endret 14. oktober 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 var bare den jeg og fant på vg nå... og det er ikke den jeg leter etter. som sagt, det er et bilde av to lastebiler, tatt fra siden, den største bilen oppå den minste. Møkkete, stygge lastebiler. Den nederste bilen hadde fått påsveiset to bjelker som bakhjulene til den øverste hvilte på. Det ble nevnt i artikkelen at: Om lastebilen hadde tryffet en hump i veibanen, ville den mest sannsynlig ha fått overbalanse og gått opp på to hjul. (...) bakre akselvekt var ca 4000kg, mens framre lå litt under 1000. anyone? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er ikke det artikkelen som lumted fant da? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 oi... joda, ser ut til at vi posta innleggene nøyaktig samtidig så ikke innlegget hans på refreshen som kom etter at jeg hadde posta, og er nettopp ferdig å se film takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå