KrizzKrozz Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei. Jeg har tenkt til å lage meg en videospiller med et matrox g450 tv kort, micro atx med integrert lyd og lan som jeg både skal bruke til å se på filmer, men også kunne ta opp filmer fra tv'en. Siden maskinen skal være ganske liten og nett blir høyden på skjermkortet litt i meste laget. Det som jeg lurte på var om noen hadde noen erfaringer med å lage en 90 graders vinkel på agp sloten. Det jeg i utgangspunktet tenkte var å ta et gammelt hovedkort og skjermkort, og lodde fast ledninger slik at jeg kan sette det gamle agp kortet ned i hovedkortet, og få en ny agp port sideveis. Det som jeg lurte på var om noen hadde gjort noe lignende før, eller om noen visste om en overgang som gikk an å få kjøpt. Gjerne også kommentarer på løsningen. Kan legge til at maskinen skal ha et lite lcd display og ir kanal slik at jeg kan bruke den som mp3 spiller uten å ha på tv'en. mvh Kristian [ Denne Melding var redigert av: KrizzKrozz på 2002-05-18 12:00 ] Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Håper i alle fal at du har låddet før.... for de der blir ingen enkel afere..... men lykke til :smile: :smile: Lenke til kommentar
Faust Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Det fins slikt utstyr for bruk i rackmount servere (1u og 2u kabinetter). Hvis du finner en butikk der de har serverrelatert utstyr, så er det sansynlig at du finner det du leter etter der... Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Takk skal du ha. Det er nok kanskje litt raskere å kjøpe det enn å lage det selv. Det er jo faktisk et gammelt 2u kabinett joeg har fått tak i så det passer jo bra. mvh Kristian Lenke til kommentar
Faust Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 url: http://www.adexelec.com/pci32.htm [ Denne Melding var redigert av: Faust på 2002-05-18 14:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå