Siesta Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har et "http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3B" Lepont kabinett. Har planer om å bruke en del penger på å kjøpe katoder og diverse ting å putte inni det. Noen som har forslag til hva jeg burde kjøpe. Jeg vil hels ha noe med UV, synes det er stiligt. Vil hels kunne bestille alt fra microplex siden jeg har noe som skal bestilles derfra snart. Kunne også tenke meg en viftekontroller med det samme. Har hørt om UV reaktiv maling. Funke det? Hvordan effekt ville det fått i mitt kabinett? Hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du kan prøve uv-tusj, og vanlige fluoriserende penner ol. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ljudia selger uv maling En itng du kan gjøre er å bore leds inn i plexi fronten. Da vil alle kanter gløde. Endret 14. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er jo et veldig fint kabinett fra før av da! men gjør noe med leds som sakt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 du trenger ikke bruke så mye penger på å mekke kassa litt fet Lenke til kommentar
Romund Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sunbeam Liquid Neon, Spiral, Blå hadde vært fett i kassa di! Pris kr 165,- "http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLNSP1BL" Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 muligens fett med runde IDE kabler av uv og 2 lange uv rør (har det samme selv ) Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan vi begynne å bruke tagger her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå