kegarden Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det noen som vil lage en banner som jeg kan bruke på en ganske så fotballrelatertside? Jeg har veldig mange bilder, så det er bare å ta kontakt med meg via mail: [email protected] Siden finner dere her: Averøykameratene Ta kontakt hvis du lurer på noe. Håper inderlig noen vil hjelpe meg. Har ikke peilig på slikt. Litt dumt egentlig. Width: 390 Height: 70 (Kan godt være mindre) Håper på hjelp! Tusen takk!!! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan du Poste en mindre logo, hadde vært bra! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan du Poste en mindre logo, hadde vært bra! Gjør den mindre selv da? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvis noen skal gidde å lage noe bør du legge opp bilder du vil bruke samt en idé for hvordan det vil se ut. Jeg har ikke noe problem med å bruke 5-10min til å lage slike bannere for folk, - men da må alt være klart å være morsomt å gjøre. Så enten så bør du komme med bilder og forslag så kan folk lage noe raskt, - men om du kommer med "kan du lage et banner, av denne, det er en fotballside" så er det ALT for lite. Fordi det betyr at vi må stresse med å finne ting selv, vite hvordan det skal settes opp osv. Og det er ikke mye morro. Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Bare meld deres intresse, så kan jeg sende en mail med bilder og litt annet dere skulle ønske. Blir litt mye å legge utpå hit. Klart jeg skal gjøre det artig og spennende Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Kan sikkert se om jeg får lagd noe.. Mulig jeg gjør om logoen til vektor først, kanskje det kan få andre til å ville gjøre noe her også.. Enklere med en vektorlogo, enn et bilde Edit: Droppet det, fant ut at jeg ikke hadde tid... Endret 16. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvis noen skal gidde å lage noe bør du legge opp bilder du vil bruke samt en idé for hvordan det vil se ut. Jeg har ikke noe problem med å bruke 5-10min til å lage slike bannere for folk, - men da må alt være klart å være morsomt å gjøre. Så enten så bør du komme med bilder og forslag så kan folk lage noe raskt, - men om du kommer med "kan du lage et banner, av denne, det er en fotballside" så er det ALT for lite. Fordi det betyr at vi må stresse med å finne ting selv, vite hvordan det skal settes opp osv. Og det er ikke mye morro. Enig. Legg ut hvordan du evt vil at banneren skal se ut. Skal den matche den eventuelle siden din? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Startet på en vektorversjon av logoen, men jeg gidder ikke mer. Noen kan bruke den slik den er nå om dere vil, eller gjøre den helt ferdig.. (Averøy balbla teksten mangler, den kan dere jo ganske enkelt legge på i banneret selv, trenger ikke være med i logoen)... :] Husk å rename den ved å ta vekk "txt" som er i slutten! (jeg må ta på det fordi ellers vil ikke forumet la meg uploade fila) Aver__y_kam_logo.svg.txt Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvis noen skal gidde å lage noe bør du legge opp bilder du vil bruke samt en idé for hvordan det vil se ut. Jeg har ikke noe problem med å bruke 5-10min til å lage slike bannere for folk, - men da må alt være klart å være morsomt å gjøre. Så enten så bør du komme med bilder og forslag så kan folk lage noe raskt, - men om du kommer med "kan du lage et banner, av denne, det er en fotballside" så er det ALT for lite. Fordi det betyr at vi må stresse med å finne ting selv, vite hvordan det skal settes opp osv. Og det er ikke mye morro. Enig. Legg ut hvordan du evt vil at banneren skal se ut. Skal den matche den eventuelle siden din? Banneren skal matche denne siden: Averøykameratene Små ting å merke seg: - Bakgrunnen på logoen er den samme fargen som på siden min. Du trenger ikke ha med den i banneren, siden den allerede er på toppen av siden (Ta den med hvis du vil. Da bare tar jeg vekk den som er der) - Hadde egentlig tenkt å ha med teksten som står overst på siden der, men hvis du mener den er best å ha med i banneren, så gjør det. Du har mer peiling på dette enn jeg. - Averøykameratene er Magne Hosets moderklubb, så det hadde vært litt kjekt å få med han også, men ikke som den mest dominerende spilleren. - Ønsker variasjon i alder på deltagerne på bildene. - Fargene...trenger jeg ikke si så mye om. Det meste går, og dessuten vet du jo hvilke farger som er brukt på siden. - Ta gjerne med Vegard Ohrvik (stortalent) Hvis du ønsker å se vekk fra noen av disse punktene, er det opp til deg. Du vet best. Tusen takk! Du får fritt spillerom av meg! Kos deg! Trenger du flere bilder? Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå håper jeg dere har nok stoff... Si ifra hvis det er noe! Takk Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan noen vær så snill å hjelpe meg? Jeg ber dere på mine knær? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Halvannet minutt i photoshop. Blir liksom ikke noe suksess med bilder i en så lien banner. Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Godt forslag! Lag den bare større hvis det er enklere. Tror egentlig bare det kunne vært like pent på siden min. Takk nok en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå