Gå til innhold

Noen som er god til å lage banner?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vil lage en banner som jeg kan bruke på en ganske så fotballrelatertside? Jeg har veldig mange bilder, så det er bare å ta kontakt med meg via mail: [email protected]

Siden finner dere her: Averøykameratene

Ta kontakt hvis du lurer på noe. Håper inderlig noen vil hjelpe meg. Har ikke peilig på slikt. Litt dumt egentlig.

Width: 390

Height: 70 (Kan godt være mindre)

Håper på hjelp! Tusen takk!!! :thumbup:

post-215-1097781880_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen skal gidde å lage noe bør du legge opp bilder du vil bruke samt en idé for

hvordan det vil se ut. Jeg har ikke noe problem med å bruke 5-10min til å lage slike

bannere for folk, - men da må alt være klart å være morsomt å gjøre.

Så enten så bør du komme med bilder og forslag så kan folk lage noe raskt, - men om

du kommer med "kan du lage et banner, av denne, det er en fotballside" så er det ALT

for lite. Fordi det betyr at vi må stresse med å finne ting selv, vite hvordan det skal settes

opp osv. Og det er ikke mye morro.

Lenke til kommentar
Hvis noen skal gidde å lage noe bør du legge opp bilder du vil bruke samt en idé for

hvordan det vil se ut. Jeg har ikke noe problem med å bruke 5-10min til å lage slike

Så enten så bør du komme med bilder og forslag så kan folk lage noe raskt, - men om

du kommer med "kan du lage et banner, av denne, det er en fotballside" så er det ALT

for lite. Fordi det betyr at vi må stresse med å finne ting selv, vite hvordan det skal settes

Enig.

Legg ut hvordan du evt vil at banneren skal se ut.

Skal den matche den eventuelle siden din?

Lenke til kommentar

Startet på en vektorversjon av logoen, men jeg gidder ikke mer. Noen kan bruke den slik

den er nå om dere vil, eller gjøre den helt ferdig.. (Averøy balbla teksten mangler, den

kan dere jo ganske enkelt legge på i banneret selv, trenger ikke være med i logoen)... :]

Husk å rename den ved å ta vekk "txt" som er i slutten! (jeg må ta på det fordi ellers vil

ikke forumet la meg uploade fila)

Aver__y_kam_logo.svg.txt

Lenke til kommentar

Enig.

Legg ut hvordan du evt vil at banneren skal se ut.

Skal den matche den eventuelle siden din?

Banneren skal matche denne siden: Averøykameratene

Små ting å merke seg:

- Bakgrunnen på logoen er den samme fargen som på siden min. Du trenger ikke ha med den i banneren, siden den allerede er på toppen av siden (Ta den med hvis du vil. Da bare tar jeg vekk den som er der)

- Hadde egentlig tenkt å ha med teksten som står overst på siden der, men hvis du mener den er best å ha med i banneren, så gjør det. Du har mer peiling på dette enn jeg.

- Averøykameratene er Magne Hosets moderklubb, så det hadde vært litt kjekt å få med han også, men ikke som den mest dominerende spilleren.

- Ønsker variasjon i alder på deltagerne på bildene.

- Fargene...trenger jeg ikke si så mye om. Det meste går, og dessuten vet du jo hvilke farger som er brukt på siden.

- Ta gjerne med Vegard Ohrvik (stortalent)

Hvis du ønsker å se vekk fra noen av disse punktene, er det opp til deg. Du vet best.

Tusen takk!

Du får fritt spillerom av meg!

Kos deg!

Trenger du flere bilder?

post-215-1097950269_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...