håvard87 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Neon som har testet Nokia 6630? Eller som har interresant informasjon om den? Det hadde vært knall! Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Neon som har testet Nokia 6630? Eller som har interresant informasjon om den? Det hadde vært knall! Er vel ikke noen offisel test enda, men du kan lese om den på mange utlanske sider på nettet. Her kommer noen av disse, mulig du har dem men nevner det allikevel. Lykke Til gsmarena.com mobilburn.com mobile-review.com threegmobile.net mobile9.com phoneyworld.com Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Mange kule bilder og tekst der! Takk! Begynner virkelig å like denne mobilen kjempegodt, ikke bare de fantastiske funksjonene men også utseende! Gleder meg virkelig til den kommer på markedet, blir vel snart? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette blir min neste tlf også! gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
joku Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 visste ikke at den hadde radio. Har faktisk vudert å kjøpe den sjøl. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har den radio???? det har det ikke stått noen andre steder at den har... men det gjør ikke meg noe altså Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nokia 6630 har ikke radio Litt kjipt... Bedre med radio enn mp3. Gleder meg sinnsykt til den kommer jeg også!! Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!! Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!! Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden Word og andre office-filer har man kunnet sett på mobilen i over 2 år. Det råeste kameraet i den vestlige verden er neppe i denne mobilen Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!! Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden Word og andre office-filer har man kunnet sett på mobilen i over 2 år. Det råeste kameraet i den vestlige verden er neppe i denne mobilen Skal innrømme at jeg kanskje er litt overbegeistret for denne mobilen , men det er jo en veldig komplett telefon. Vet at p910, s700 og gjengen er på samme nivå programmessig, men ikke helhetlig! En mobil skal være liten og hendig. Ikke i tungvektsklassen til SE sine toppmobiler. For ikke å snakke om pris... Relativt sett er Nokia 8210 den beste mobilen jeg har hatt! Før mms og det greien kom på markedet! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det som er nytt på denne telefonen ift eldre symbian mobiler er vel at dette er en 3G telefon... Men den inneholder jo ikke mer enn et kamera, som ikke er dreibart, slik at for å avholde videokonferanser så må man kjøpe nokia "videokonferanse stand" eller hva det heter, og hold dere fast; det går på strøm slik at man må være i næreheten av en stikkkontakt for å ha videokonferanse hrrrmf! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!! Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden Word og andre office-filer har man kunnet sett på mobilen i over 2 år. Det råeste kameraet i den vestlige verden er neppe i denne mobilen Skal innrømme at jeg kanskje er litt overbegeistret for denne mobilen , men det er jo en veldig komplett telefon. Vet at p910, s700 og gjengen er på samme nivå programmessig, men ikke helhetlig! En mobil skal være liten og hendig. Ikke i tungvektsklassen til SE sine toppmobiler. For ikke å snakke om pris... Relativt sett er Nokia 8210 den beste mobilen jeg har hatt! Før mms og det greien kom på markedet! 6630 er jo også ganske stor da , og s700i kan ikke måle seg med P910i eller 6630 fordi den har ikke symbian Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 6630 er jo også ganske stor da , og s700i kan ikke måle seg med P910i eller 6630 fordi den har ikke symbian I følge meg kan heller ikke 6630 gjøre det, siden det ikke har UIQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå