Gå til innhold

Tester++ av Nokia 6630

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neon som har testet Nokia 6630? Eller som har interresant informasjon om den? Det hadde vært knall!

Er vel ikke noen offisel test enda, men du kan lese om den på mange utlanske sider på nettet. Her kommer noen av disse, mulig du har dem men nevner det allikevel. Lykke Til

gsmarena.com

mobilburn.com

mobile-review.com

threegmobile.net

mobile9.com

phoneyworld.com

Lenke til kommentar
Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!!

Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden :D

Word og andre office-filer har man kunnet sett på mobilen i over 2 år.

Det råeste kameraet i den vestlige verden er neppe i denne mobilen ;)

Skal innrømme at jeg kanskje er litt overbegeistret for denne mobilen :blush: , men det er jo en veldig komplett telefon.

Vet at p910, s700 og gjengen er på samme nivå programmessig, men ikke helhetlig!

En mobil skal være liten og hendig. Ikke i tungvektsklassen til SE sine toppmobiler. For ikke å snakke om pris...

Relativt sett er Nokia 8210 den beste mobilen jeg har hatt! Før mms og det greien kom på markedet!

Lenke til kommentar

Det som er nytt på denne telefonen ift eldre symbian mobiler er vel at dette er en 3G telefon...

Men den inneholder jo ikke mer enn et kamera, som ikke er dreibart, slik at for å avholde videokonferanser så må man kjøpe nokia "videokonferanse stand" eller hva det heter, og hold dere fast; det går på strøm slik at man må være i næreheten av en stikkkontakt for å ha videokonferanse hrrrmf! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kan f. eks. lese Word og Powerpoint filer på den!!!

Og har det råeste kameraet i den vestlige mobilverden :D

Word og andre office-filer har man kunnet sett på mobilen i over 2 år.

Det råeste kameraet i den vestlige verden er neppe i denne mobilen ;)

Skal innrømme at jeg kanskje er litt overbegeistret for denne mobilen :blush: , men det er jo en veldig komplett telefon.

Vet at p910, s700 og gjengen er på samme nivå programmessig, men ikke helhetlig!

En mobil skal være liten og hendig. Ikke i tungvektsklassen til SE sine toppmobiler. For ikke å snakke om pris...

Relativt sett er Nokia 8210 den beste mobilen jeg har hatt! Før mms og det greien kom på markedet!

6630 er jo også ganske stor da :) , og s700i kan ikke måle seg med P910i eller 6630 fordi den har ikke symbian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...