Slayer Of Minds Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hva disse to pluggene er på skjermkortet mitt, og hva slags ledninger jeg må kjøpe for å koble pcen til tven. http://home.broadpark.no/~mmanojlo/cabel.JPG Takk for svar på forhånd Endret 14. oktober 2004 av Slayer Of Minds Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 1. S-VHS ser dette ut som - til tv'en 2. DVI utgang. Brukes på nyere skjermer. Lenke til kommentar
anders_kvamme Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Nr = 2 er DVI inngang ( til lcd skjerm ) Nr1 = S-video ( kabel mellom pc og tvèn din ) Så du trengen ein s-video kabel Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal du koble pc til tv bruker du den i midten. Hvis tv'en din har en slik inngang ett sted bruker du bare en kabel med slik i hver ende. Har den kun en Composite (ser ut som sånn rød/hvit høytalere ledning) må du ha S-Video - Composite overgang. Dette følger nok med pc'en/skjermkortet når du fikk den. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Vil også kobble pcen til tven så jeg får opp det som sjer på pc sjermen opp på tven. Fikk det til før, når jeg hadde S-video ingang på sjermkortet. Nå er det en s-video ingang i fronten av pcen og en bak i pcen, men jeg vett ikke ossen jeg akriverer dette Noen forslag? Endret 14. oktober 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) glem hele greia Fant ut at jeg hadde kjøpt feil kabel Endret 14. oktober 2004 av Slayer Of Minds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå