odds Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg skal kjøpe meg en ny strømmforsyning, kan noen gi meg noen forslag på noen gode? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor mange penger har du tenkt å bruke? Hva har du i maskinen? Nevn alt som skal kobles til strømforsyningen. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 600 kroner ca 3.0 ghz prescott 6800LE ic7-g og noe annet småstæsj Lenke til kommentar
hazze Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kan trygt anbefale ASPIRE 520W fra Databutikken.com Den ligger på rundt 550 kroner, og har kommet utmerket ut i tester. Bruker den selv og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
neb Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 mist sine strømforsyninger er bra! sjekk ut microplex ! Personlig har jeg denne.. 480w .. Helt superb! mvh bigben Lenke til kommentar
TJ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg var på utkikk etter strømforsyning i forrige måned. Valget falt da på Tagan 480 W. Til nå, så har jeg kun sett positive komentarer om den. Hvis det er viktig for deg med en stillegående strømforsyning, så er denne absolutt å annbefale. Aspire derimot Bra ytelse og kvalitet, men støynivået er etter min mening altfor høyt. Tagan leverer dessuten hele 28 A på 12 V, så strømforsyningen kommer garantert ikke til å bli noen flaskehals når du overklokker. Om du har bruke for så mange W eller er villig til å betale såpass mye for en strømforsyning får være opp til deg. Ha også i tankene at det igrunn er smart å investere i et kvalitetsprodukt, da en strømforsyning ikke er noe man trenger å skifte ut hver gang man oppgraderer. EDIT: Beklager, men så ikke før nå at du ville betale ca. 600kr Da vil jeg anbefale enten Fortron-Source 350W Special Edition eller NorthQ 4001 Silent. Begge disse være meget bra. Sistnevnte kom godt ut i denne testen hos overklokking.no. Minuset med denne er at den kun leverer 15 A på 12 W. Endret 14. oktober 2004 av TJ Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sier bare en ting: OCZ POWERSTREAM! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sier bare en ting: OCZ POWERSTREAM! Han sier han skal ha en PSU til ca 600 kr og du anbefaler en til over 1000 kr. Elendig anbefaling. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sier bare en ting: OCZ POWERSTREAM! Han sier han skal ha en PSU til ca 600 kr og du anbefaler en til over 1000 kr. Elendig anbefaling. upps, fikk ikke med meg det, skummet bare gjennom posten. Jaja, OCZ powerstream er absolutt verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå