Tha sims Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ohh, NIIIIICE! Men, hadde det vært opp til meg hadde jeg beholdt den rammen, og heller bytte ut til amd 64. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det ikke vits med DDR2 ram????Har egentlig mest lyst på Intel prossesor, vet ikke helt hvorfor Jo, men du har ikke bruk for det enda. Og prisen er også ganske stiv, det lønner seg å vente men valget er ditt Kjøp AMD 64, sokkel 754 eller 939! AMD 64 3400 MSI Platinium Billig og 64-bit basert, klar for fremtiden! AMD 64 er billig og gode CPUer til spilling, skal du videoredigere kan Intel være valget. du vil ikke gjøre dette til en amd vs intel krig, men starter alikevell diskusjone selv ? btw.. du klager over stiv pris, så foreslår du 939 ? tenk litt.... En annen ting.. Forskjellen mellom amd og intel i spill er til stedet, men lite merkbart. Alt i alt er cpu'ene VELDIG like når det kommer til "lite krevende" operasjoner. Men med en gang du setter fin stress på cpu'en toper intel. Sier ikke intel er BEST, selvom jeg har hatt intel i alle år, men at spiller du mye, så er det samme hva du velger, selvom amd kansje er en smule billigere til det. bruker du pc'en til mye krevende, så er intel å anbefale. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå har jeg skiftet mening helt.......Vet ikke hvorfor.Hva syns dere om dette ??? Noe jeg bør forandre?? Syntes dette oppsettet ser meget bra ut. Tror nok ikke du vil angre på det kjøpet. Blir nok selv å gå for amd64 nå når jeg skal ha ny maskin. Skal også ha samme kabinettet. Det er sinnsykt fint, og med mye bra løsninger. Har ingen erfaringer med det hovedkortet du har valgt, men det er bare å google litt så finner du sikkert noen tester som kan fortelle om det funker fett eller ikke. Dvd brenneren din har fått mye bra omtaler Skal nok også ha meg en sånn... Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Leste en plass at intel er bedre på multitasking, er dette sant?? Og betyr multitasking at du gjør mange ting samtidig?? For da tror jeg jeg må ta en Intel..... Hva syns dere isåfall om dette ??? Vet at jeg har skiftet mening mange ganger men jeg er ikke sikker på hva jeg bør kjøpe Lenke til kommentar
apwr Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Leste en plass at intel er bedre på multitasking, er dette sant??Og betyr multitasking at du gjør mange ting samtidig?? For da tror jeg jeg må ta en Intel..... Hva syns dere isåfall om dette ??? Vet at jeg har skiftet mening mange ganger men jeg er ikke sikker på hva jeg bør kjøpe Intel er med sin HT-teknologi enn god del bedre enn AMD på multitasking. Det oppsettet du linket til er meget bra! Ville kanskje ha gått for en Raptor-disk i tillegg... Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Okey da tror jeg jeg velger Intel, men det er en ting til jeg lurer på....er det vits med DDR2 5400 ram?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå