sjiraffen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser dette oppsettet bra ut?? Er det noe jeg bør forandre på?? Passer alt dette sammen??? Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) kr: 1195 Fortron/Source Strømforsyning ATX-400W OEM 120mm, SATA Special Edition kr: 795 Asus P5GDC Pro Hovedkort for S775 I915P,SATA,ATX,GbLAN,DDR/DDR2,PCI-Ex16 kr:1225 Intel Pentium 4 550 3.4 GHz Boxed Socket LGA775, 1MB cache kr: 2590 Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 PCI Express,VGA/VIVO/DVI-I, Retail kr: 4349.99 Maxtor MaXLine III 250GB S-ATA 16MB cache 7200RPM kr: 1790 Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB KIT 2 x 64Meg x 64, CL4, 533MHz, 240-pin kr: 2649 NEC DVD recorder ND-3500A IDE Sort Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) kr: 695 LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Sort (GDR-8162RBB) kr: 295 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette ser meget bra ut! Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser hærlig ut Eneste jeg ville byttet ut var RAMen. Heller 1Gb Corsair 5400 Myyyye bedre.. Nice Kab Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hvis jeg først skulle brukt så mye på ny pc ville jeg kjøpt et skikkelig Lian-Li, men det viktigste er jo at du liker det da. Maxtor er forresten ikke kjent for å være stille(men det er Samsung og Seagate...). Har du egentlig bruk for egen dvd-rom når du har dvd-brenner da? Du kan se dvder på brenneren. Endret 14. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Så jeg burde bytte ut RAMen og skifte harddisk til seagate eller samsung??? Grunnen til at jeg vil ha egen dvd-rom er at det er en fordel når du skal kopiere en cd eller dvd, da slipper du å legge den over på harddisken først. Takk for tipsene Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 RAM'en først iallefall.. må sikkert betale noen par hundre mer enn de du har nå, men definetivt verdt det! hm.. kanskje harddisken åsså ja? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser bra ut det der, kjekt med to stasjoner feks copiering Har du vurdert AMD64? Egner seg ypperlig hvis du skal spille, og vil ha det billig! Du trenger vel ikke DDR2 ram enda, lurt å vente til de faller i pris Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det ikke vits med DDR2 ram???? Har egentlig mest lyst på Intel prossesor, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Gå for Intel. Ypperlig på alt! Du kan velge DDR(1) viss du vil, men da forutser det at du bruker et s775 hovedkort som støtter det. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det ikke vits med DDR2 ram????Har egentlig mest lyst på Intel prossesor, vet ikke helt hvorfor Jo, men du har ikke bruk for det enda. Og prisen er også ganske stiv, det lønner seg å vente men valget er ditt Kjøp AMD 64, sokkel 754 eller 939! AMD 64 3400 MSI Platinium Billig og 64-bit basert, klar for fremtiden! AMD 64 er billig og gode CPUer til spilling, skal du videoredigere kan Intel være valget. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det ikke vits med DDR2 ram????Har egentlig mest lyst på Intel prossesor, vet ikke helt hvorfor Jo, men du har ikke bruk for det enda. Og prisen er også ganske stiv, det lønner seg å vente men valget er ditt Kjøp AMD 64, sokkel 754 eller 939! AMD 64 3400 MSI Platinium Billig og 64-bit basert, klar for fremtiden! AMD 64 er billig og gode CPUer til spilling, skal du videoredigere kan Intel være valget. Er ikke Intel gode på spilling da? Men asså, helt greit, viss du vil ha 5 FPS mer på Doom3, så gå for AMD64! (iR/oN/i.sK) 939? Ja det er jo super-økonomisk! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Som sagt tidligere valget er hans, dette er bare forslag. AMD 64 er best i spill ja, ikke for å starte noe AMD vs. Intel krig her men.... AMD 64 har solgt som pokker de siste ukene, hva kan være årsaken til det mon tro Men tilbake til emnet, jeg anbefaler AMD 64 på det sterkeste Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Som sagt tidligere valget er hans, dette er bare forslag. AMD 64 er best i spill ja, ikke for å starte noe AMD vs. Intel krig her men.... AMD 64 har solgt som pokker de siste ukene, hva kan være årsaken til det mon tro Men tilbake til emnet, jeg anbefaler AMD 64 på det sterkeste Målbart (i noen spill), men ikke merkbart! De har solgt bra fordi de er meget gode CPU'er, er jo bare logisk? Men Intel P4 er jo kjempe bra også. Spill merker du ingen forskjell på om du har AMD64 eller P4. Men på ting som multitasking og redigering/editing (der du FAKTISK kan merke forskjell) er P4 mye bedre som regel! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 De har solgt bra fordi de er meget gode CPU'er, er jo bare logisk? Ikke sløss bort tråden på AMD vs. Intel nå da, vi har skjønt at du liker Intel nå Lag egen tråd hvis du vil diskutere det, men som sagt AMD er gode CPUer. Og jeg anbefaler den Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) De har solgt bra fordi de er meget gode CPU'er, er jo bare logisk? Ikke sløss bort tråden på AMD vs. Intel nå da, vi har skjønt at du liker Intel nå Lag egen tråd hvis du vil diskutere det, men som sagt AMD er gode CPUer. Og jeg anbefaler den lol, les litt mer da din ost. Jeg synes jo at AMD64 er super bra jeg. Men viss noen vil/har bestemt seg for et Intel sys, så kan nå de få gjøre det. Edit; De har solgt bra fordi de er meget gode CPU'er, er jo bare logisk? Det var ment til det smp du stilte? Endret 14. oktober 2004 av el_salvad Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har ikke fulgt helt med på harddiskfronten i det siste, så jeg vet ikke om Maxtor er alene om 16mb cache eller ikke. Vil tro 16mb cache er en ganske stor fordel, i alle fall på windowsdisken. Den bråker kanskje litt mer, men du bør vel først og fremst tenke på å få en stille vifte på skjermkortet(vet ikke om den bråker den du har, men det er ikke usannsynlig). Strømforsyningen er vel av den stillegående sorten, er i alle fall kvalitetsmerke. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har egentlig mest lyst på Intel prossesor, vet ikke helt hvorfor Enig: Jeg synes jo at AMD64 er super bra jeg Ser ikke ut som han er sikker, da ville han ha utelukket AMD Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Nå har jeg skiftet mening helt.......Vet ikke hvorfor. Hva syns dere om dette ??? Noe jeg bør forandre?? Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 syntes det så veldig bra ut, har noe lignenede, samma prosessor, a8v hk da, ozc 2,2,2,5 eb ram. noen endringer men blir ca det samma. Er KJEMPE fornøyd! gå for det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå