TempO Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) HEi. jaja, da har faktisk utviklinga gått så langt at faktisk mutter'n ser et behov for en dvdpiller, hihi. Jeg har selvfølgelig lest andre poster om billige spillere, men virker som ingen har feks medion å slike lenger, så da spør jeg dere om tips! KRAV: - Den skal være billig. Max 1000kr. - Den må kunne spille DVD+r og -R. - Den må være i sølv Noen som har noen erfaringer eller tester som kan legges frem til meg så hadde det vært utrolig fint. Om du vet hvor feks spilleren er å få kjøpt gjør det ikke noe om du forteller det heller TempO Endret 14. oktober 2004 av tempoking Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ahh, nice. Kjøpte akkuratt en Mustek fra komplett 299.- kostet 140 i frakt for en da menne Test: Ja den var faktisk bra , den leser ganske bra på de ripete platene og den spiller av DVD+R\-R Samt jpeg, VCD.SVCD,Kodak pic, osv Anbefaler denne vis den ikke skal være på noe Anlegg av ''bra'' klasse Edit : Den er sølv Endret 14. oktober 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå