ballemann Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 bygg om fronten.. ta av knapper osv. og lag egen, sleng masse sparkel på, da har du noe å gå ut i fra ska du se.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 bygg om fronten.. ta av knapper osv. og lag egen, sleng masse sparkel på, da har du noe å gå ut i fra ska du se.. Ehh. vet ikke hvordan jeg skal si dette men jeg er ikke flink med casemodding.... nybegynner. tror det blir litt vel avanserte greier hvis jeg skal bygge om fronten... Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hadde jeg vert deg så hadde jeg egentlig gitt fullt f#"¤en men det er jo også litt morro... hihih skal love deg det ekke lett å skjære hull i siden, å IKKE bruk lim!!! bruk heller skruer, lim er ikke noe serlig bra....(tilfelle du gjør noe galt) så lagger du den invendig også, lakk den svart eller gul, det er grisefett.. på på noen kalkatoder strømper og litt sånn, wolla!!!! du har et fett kabinett... hihih Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 hadde jeg vert deg så hadde jeg egentlig gitt fullt f#"¤en men det er jo også litt morro... hihih skal love deg det ekke lett å skjære hull i siden, å IKKE bruk lim!!! bruk heller skruer, lim er ikke noe serlig bra....(tilfelle du gjør noe galt) så lagger du den invendig også, lakk den svart eller gul, det er grisefett.. på på noen kalkatoder strømper og litt sånn, wolla!!!! du har et fett kabinett... hihih Gleeeder meg til jeg får Co-Tech dremelen min..... da skal kabbiset til pers... men hvor skal jeg legge all hardware? det kryr av katter så jeg kan ikke legge de på rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå