slipknot_fan Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 har dette kabinettet...... liker det ikke men jeg TROR sterkt på at det kan bli bedre. Noen forslag? liker leds, katoder og sidevinduer........ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lag sidevindu.......så viss du giddar lag ett topvindu og! Stapper du inn enn blå led vifta og en kul grill nede i sida som blåsar liksom på skjermkorte! Tror det kan bli bra.! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 I tillegg kan jo en stilig lakkering gjøre underverker Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) har lakket siden med sølv metallic og marineblå. ser tøft ut men vet ikke hvordan jeg skal få inn bilde Endret 19. oktober 2004 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Legg det til som vedlagt fil, helt nedrest når du skriver innlegg. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Enten det eller last det opp til www.tinypic.com og skriv url'en i et innlegg Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 har dette kabinettet...... liker det ikke men jeg TROR sterkt på at det kan bli bedre.Noen forslag? liker leds, katoder og sidevinduer........ Alt kan bli bedre Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ok. nå er vi i gang. noen som vet om hvor jeg får kjøpt maxbo harestua kanskje...... legger inn bilder når jeg har fikset den bærbare. har masse plexiglass. noen som har erfaringer med karlsons universalklister...... lim. selvfølgelig....... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dremel er dyrt(hvis du ikke har mye penger), men du kan jo kjøpe "replica" hos clas ohlson eller biltema til bare 250kr. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dremel er dyrt(hvis du ikke har mye penger), men du kan jo kjøpe "replica" hos clas ohlson eller biltema til bare 250kr. Den nye er genial, med fleksibel forlenger osv. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 tror dere det går an med jæ**** skarp tapetkniv?har skjært i glass med de greiene. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 +++++ kom med forslag. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tror dere det går an med jæ**** skarp tapetkniv?har skjært i glass med de greiene. Glem det. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Glem det. jeg kan jo prøve på en gammel pc...... hvis ikke går jeg ned på maxbo og kjøper stikksag og fil. BASTA Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du kan lage blowhole i toppen, fikse litt på fronten og legge neonwire under. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 men jeg er ikke så god på modding, har lite med erfaringer. skal ta av fronten og lakkere litt der ja. men er det noen som vet om ded går an å ta/rive av dekslene på cd og dvd-rom? de er så stygge når de er grå. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Går helt fint å rive av frontdekslene på cdrom. Bare husk å ta av dekselet på skuffen først. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Personlig er jeg en stor fan av diiiiiiiiigre slegger Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Personlig er jeg en stor fan av diiiiiiiiigre slegger *off-topic* liker slegger jeg også.....ødela en gilson brothers snøfreser med kile og slegge..... motoren sprakk.... skla begynne så snart dremel'n er i boks. men det kan ta tid. jeg burde vel ha postet dette i worklogs hvis jeg ikke tar feil..... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nja.. foreløpig passer den ypperlig der den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå