Snesk Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Idag når jeg lagret over save filen min på Tony hawk's underground 2, så klikket playstationen min på en eller annen måte som førte til at jeg måtte skru den av og på igjen. Da jeg kom inn på spillet igjen ble jeg ikke loadet automatisk til den filen, slik som det pleier å gjøre. Når jeg gikk "inn" på memory cardet mitt, viste det seg at filen har blitt "corrupted". Er det en eller annen måte å fikse filen på, eller er ABSOLUTT ALT jeg har gjort (som var temmelig mye) tapt? Lenke til kommentar
Snesk Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hjelp...noen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tviler på at du får fikset det siden filen er korrupt, så du må nok desverre gjøre alt om igjen trur jeg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det et originalt mem. kort? Lenke til kommentar
Snesk Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det et originalt mem. kort? ja det er det. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det har faktisk skjedd med meg og. Vet ikke hva som gjorde det og fant ingen måte å fikse det på, så det er desverre ganske trolig at du må gjøre alt om igjen. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er en grunn til at det pleier å stå på skjermen "Don't turn off your PS2 when saving". Nå gjorde du jo ikke det, men allikevel hang maskina di seg akkurat under dette, så det er nok ikke mye du får gjort... Men du mangla sikkert noen greier du nå har sjansen til å gjøre på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå