glufsa1 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hei...jeg trenger en hjemme forsterker...noen som vet om en billig plass...eller noen som skal selge brukt... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hvilke høyttalere skal du bruke sammen med forsterkeren? Stereo eller surround? Prisklasse? Husk å få med mest mulig informasjon når du starter en ny tråd.Når du ikke gir noe info blir det umulig å svare deg på det du spør om. Endret 14. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 stereo forsterker...helst på 4 x 100-150 watt...opp til 3000 kr Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 En stereoforsterker har som regel to kanaler, ikke fire. Lenke til kommentar
sjom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei...jeg trenger en hjemme forsterker...noen som vet om en billig plass...eller noen som skal selge brukt... Heisann. Jeg vurderer å selge min forsterker om en stund. Det er en NAD 320BEE, og har så vidt blitt brukt. Selges kun fordi jeg skal ha sorrundforsterker i stedet. =) Lenke til kommentar
Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 dah.....ka med www.qxl.no eller www.finn.no, er du dom eller? Lenke til kommentar
sjom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er du "dom" I rest my case. Lenke til kommentar
Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er du "dom" I rest my case. alle veit on for helvete om qxl og finn, visst ikkje så kan du ikkje ver heilt god i hodet.... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har alltid vært en ivrig bruker av www.sound1.no, men så tok jeg en tur til en butikk i Oslo, der var de ufattelig snille og gav meg 3000 i rabatt på vare for nesten 25000 kroner. Husker ikke navnet, men kan se om jeg finner kvitteringen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Team Hjulmus er utestengt. Hold dere til emnet. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 En stereoforsterker har som regel to kanaler, ikke fire. Det kommer helt ann på forsterkeren, mange forsterkere har 2x stereo... Jeg har en Technincs forsterker med 2x stereo, Main(stereo) og Sub(stereo). Men uansett tilbake til spørsmålet. For all del ikke bruk qxl, med mindre du vet hva du gjør pga. på qxl er det veldig lett å bli lurt, specs er utregnet på andre måter for å selge. www.sound1.no eller lignende, de er seriøse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå