Mr.Devil Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Satt og fiklet med ps2'n min, da jeg trykket på eject så bare gikk den 2 cm og sa stopp. Så da dro jeg til(seff etter å ha prøvd reset osv) i den og dermed kom det noen forferdelige lyder. Nå sitter den(om det er mulig) enda mer fast. Kan dette dekkes av garanti? Den ble kjøpt 30/07/02 på elkjøp. Kjøpte også elkjøps egen forsikring, trygghetsforsikring, skal visst være mot blant annet uhell(kan jeg stole på det?). Den varer over 3 år. Noen forlsag? Endret 14. oktober 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ouch! Høres ut som du klarte å ødelegge noen tannhjul inni der. Det skader jo ikke å dra ned på Elkjøp, og fortelle hva som galt, helst uten å si hvordan du klarte å ødelegge den. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har sendt de en mail, men drar ned der uansett. Skal bare vite svaret på mailen først. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ouch! Høres ut som du klarte å ødelegge noen tannhjul inni der. Det skader jo ikke å dra ned på Elkjøp, og fortelle hva som galt, helst uten å si hvordan du klarte å ødelegge den. Tror ikke det er tannhjul som er ødelagt, den trekker litt. Virker mer som om den sitter fast. (Hilsen kompis som hjalp til med å prøve å fikse i tilfelle du ikke skjønte det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå