[CypH0neR] Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva burde jeg ha hz`en på på en 17-tommer? Kjører på 1024 i oppløsning Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ,14/10/2004 : 19:50]Hva burde jeg ha hz`en på på en 17-tommer?Kjører på 1024 i oppløsning Spør jo hva du skal gjøre da. Om du skal spille, se film eller bare surfe på nettet. Hvis du bare skal surfe på nettet ville jeg anbefalt så høy hz som mulig for ikke å få vondt i øynene. Det finner du ut om du ser ved siden av skjermen, og hvis skjermbildet "blinker", så bør du skru opp hz'n littegrann Hadde egentlig vært greit om du hadde gitt flere opplysninger Lenke til kommentar
Campus Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vil anbefale minst 85Hz, uansett størrelse på skjermen. Jeg regner med at du snakker om CRT og ikke LCD. Lenke til kommentar
[CypH0neR] Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg kjører skjermen min på 60 hz. Har aldri fått vondt i øynene, men har hørt at det ikke er bra å ha skjermen på 60 hz. Jeg har en 17 CRT-skjerm. Bruker pcen mest til å spille. Hva vil dere anbefale å ha hz`en på til spilling? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Eg anbefaler 85Hz, som eg bruker sjølv, så sant skjermen takler det såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå