ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Har ikke komplett.no en butikk? Datakjeden eller no sånt? Jeg mener jeg har en Datakjeden butikk ikke så veldig langt fra meg (stovner senter), kanskje de har noen av de delene jeg trenger der? Da hadde jeg spart mye utgifter i frakt... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du sparer noen utgifter i frakt, men datakjeden er nødt til å ha høyere avanse på produktene, da de har utgifter til butikklokale, ekspeditørerer osv. Du vil ikke få samme pris der som hos komplett.no. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Komplett har solgt butikkene til sine ansatt. Disse heter som du nevner Datakjeden, og en av de er på stovner senter ja. Disse er konkurenter til komplett, men har samme leverandør og da også stort sett samme utvalg. Men, prisene er forskjellig. Dvs. litt dyrere på datakjeden. Om du går på www.datakjeden.no så får du se priser og hva de har på lager. Vh Krister Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Dobbeltpost Endret 18. oktober 2004 av krister461 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Komplett har solgt butikkene til sine ansatt. Disse heter som du nevner Datakjeden, og en av de er på stovner senter ja. Disse er konkurenter til komplett, men har samme leverandør og da også stort sett samme utvalg. Men, prisene er forskjellig. Dvs. litt dyrere på datakjeden. Om du går på www.datakjeden.no så får du se priser og hva de har på lager. Vh Krister De hadde nesten ingenting av de jeg ville ha på lager Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Trådstarter: Sjekk ut "super"weekend tilbudene på komplett: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...6b-d4ed9524127c Sjekk ut kabinettet om det er noe for deg, ellers vil minnet passe deg midt i blinken. Men for å finne de billigste prisene på de produktene du ønsker anbefaler jeg å bruke prisguiden her på hw.no Endret 22. oktober 2004 av Kong Basse Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Trådstarter: Sjekk ut "super"weekend tilbudene på komplett: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...6b-d4ed9524127c Sjekk ut kabinettet om det er noe for deg, ellers vil minnet passe deg midt i blinken. Men for å finne de billigste prisene på de produktene du ønsker anbefaler jeg å bruke prisguiden her på hw.no Det kabinettet var grisekult, men ble nok litt for dyrt... Men den minnebrikken er altså bedre enn denne : http://komplett.no/k/ki.asp?sku=112666&cks=PRL ? Edit: men jeg kan jo ikke kjøpe ennå.... Endret 22. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvor kan jeg finne "handlekurver" på HW.no sine sider? Edit: fant det nå, måtte visst logge inn .. Har alltid lett etter det jeg... Endret 22. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå