Gå til innhold

Trenger ny PSU

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Geforce 6800 LE, men jeg fant ut med denne testen at jeg trenger et nytt. Har bare 300W. Ser at mange anbefaler en NorthQ 400W, men jeg bare lurer på om det er noen standard størrelse på psuer? Vil alle passe?

På forhånd takk :)

Endret av andy15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.....de fleste PSU'er som jeg har hatt har ialtfall vært like! så de er nok det regner jeg med, med mindre du bestiller noe spesiall dritt!!!

kjøp NorthQ :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:p Haha, norhQ er for dem som vil ta en billig løsning... grei den... men lite kraft. Veldig liten levetid... noen har eksplodert, noen begynt å brenne... ganske likt q-tech...

Jeg ville annbefalt chieftech, aspire, mist, F/S som har god kvalitet!

Lenke til kommentar

At vifta er inne i kabinettet er for å få plass til en større vifte som akn flytte mere luft (gjøre det kjøligere) samtidig som den bråker mindre.

Har aldri hørt om NorthQ strømforskyninger med problemer som nevnt ovenfor. Iallefall ikke stor frekvens.

Lenke til kommentar

Hurra! :w00t: Det virka fint. Takk for hjelpen, alle sammen! :grin:

Men lydkortet står i PCI slotten ved siden av skjermkortet. Har det mye å si på temperatur og sånt siden vifta er vent mot lydkortet, eller er det ikke så farlig ? Har tenkt å begynne å klokke, men er litt bekymra for at det skal svi seg.

Endret av andy15
Lenke til kommentar
Før du kjøper noe som helst kan du vel teste om det funker med den PSU'n du har nå?

Det holder nok med 300W, så du er ikke nødt til å skifte.

Jo, jeg må skifte.

Ikke bare det at jeg skal ha inni en del vifter og diverse lys osv.

Men jeg trenger ny psu. Skal ha 2 pcr og da trenger jeg 2 psu'r :p

Skulle gjerne likt å hatt en psu på vertfall over 400W

Oi, fant ut at det var 2 like topicen, men den ene var jo min :p

Sorry :p

Endret av ProxymuZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...