Gå til innhold

Hva trenger jeg til Xboxen min?

kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke akkurat Xbox Live! som er det store målet, men det er alltids kjekt å ha MULIGHETEN til å spille der også, uten å måtte skifte harddisk vil jeg tro. Tviler sterkt på at jeg faktisk noen gang kommer til å bruke det, da jeg får spilt alle onlinespillene jeg vil på PC.

Jeg har faktisk både en router, switch og en hub liggende. Er riktignok bare switchen som er i bruk, og jeg har vel god greie på hvordan jeg skal få Xburken up and running.

Får bare krysse fingrene for at jeg ikke får noen problemer med installasjonsCDen, for da vil jeg si at jeg er i big trouble :p

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke akkurat Xbox Live! som er det store målet, men det er alltids kjekt å ha MULIGHETEN til å spille der også, uten å måtte skifte harddisk vil jeg tro. Tviler sterkt på at jeg faktisk noen gang kommer til å bruke det, da jeg får spilt alle onlinespillene jeg vil på PC.

Jeg har faktisk både en router, switch og en hub liggende. Er riktignok bare switchen som er i bruk, og jeg har vel god greie på hvordan jeg skal få Xburken up and running.

Får bare krysse fingrene for at jeg ikke får noen problemer med installasjonsCDen, for da vil jeg si at jeg er i big trouble :p

Bare husk at cden du lager må være cdrw, da er du hvertfall sikker på at xboxen leser den.

muligheten for å spille på nett via xbox har du jo uansett i xbox connect, så ikke noe å styre med live. Synes det blir tull å betale 5-600 kr i året for å ha muligheten til å spille mot andre, hvertfall når der er gratis alternativer.

Lenke til kommentar

Har nå koset meg med Xboxen i et døgn sånn ca (har vært på forelesninger og sånn, samt sett RBK, så det er ikke så mye spilling). Har nå fått konfigurert det som jeg vil ha, og alt fungerer utmerket.

Fikk med 2 stk DVDer av selger med Slayer's 2.6, så alt funket utmerket. 200Gb disken er inne, og backupene er overført :)

Hadde virkelig ikke trodd at Xboxen ville være så overlegen PS2'n. Er vel mest pga chippen, men likevel. Eneste grunnen jeg ser til å beholde PS2'n er spillene som kommer til den.

Nå er jeg KJEMPEFORNØYD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...