trymet Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg trenger litt hjelp! Hadde tenkt å kjøpe meg et Geforce3 Ti 200. Siden det er såpass mange kort på markedet (i alle fall kommer de!), trenger jeg en anbefaling på hvilket kort som bør velges. Mine kriterier er at det må være TV-ut og at man kan overklokke mest mulig. (Det er selvsagt også en fordel at kortet er billig!) Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Kan bare si en ting.. cardexpert er alltid best :smile: Veit ikke vilket ti200 som er best enda, men tipper det er det fra gainward igen! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Sier det samme som H_Bozz, når det gjelder overklokking av skjermkort så er Gainward kongen! De har virkelig slått seg opp på de siste par årene, blitt en produsent å regne med. Når en ser hvor overklokkingsvenlige grafikkorta deres er og ofte relativt godt utstyrte med features, da veit en at det er quality med stor Q :smile: Uansett, både Asus og Hercules lager gode kort som lar seg overklokke villig, dog Asus har en tendens til å være litt for dyre etter min smak i allfall. (jadda, veit at de kommer spekka med ekstrastæsj..) Det mest fornuftige du gjør er å sjekke priser på Ti200-kort fra de nevnte produsenter versus - hastighet på minne. Du burde satse på et Ti200 med minst 4.0 ns minne, helst enda raskere, om det er å få! Et slikt kort vil sansynligvis kunne klokkes opp mot et "originalt" Geforce 3, kanskje høyere! :smile: Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå