Bunny Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tenkte å ta backup av en haug med mail som ligger i det mailprogrammet som følger med windows XP, Express eller noe. Hvordan gjør jeg dette? Kan jeg lese mailene rett fra CD etterpå? Lenke til kommentar
posse Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har et program du kan bruke! Funker slik at du innstalerer det,tar backup,installerer det på nytt å overføre backupen til Mailen Lenke til kommentar
starwars Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 HVA HETER DETTE PROGRAMMET ER DET KLINISK UMULIGT OG BRENNE MAILEN PÅ EN CD SÅNN AT DU KAN OVERFØRE DET TILBAKE NÅR DU HAR INSTALERT XP PÅ NYTT Lenke til kommentar
posse Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Som sagt : 1: innstaleres FØR formatering 2: ta backup 3: lagre backup fila på en sikker plass CD-R osv.. 4:Installer programmet ETTER format 5:kjør programmet og overfør backup til Outlook Express igjenn! Kan legge det ut etter hvert.. PM for mere info og for oversendelse av program Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ser du den knappen mellom tab og shift Starwars? Prøv å trykk 1 gang på den du. Å skrive all teksten i store bokstaver(all caps) gjør at det virker som du "roper". Det gjør teksten vanskelig å lese og regnes som uhøflig. Det er en funksjon i Outlook Express(går ut ifra at det er det du har) som heter "Eksporter". Du har kanskje allerede gjettet at det er "Importer"-funksjonen du skal bruke når du vil ha tilbake mailen? Ta backup av brukerprofilen din også(Mine Dokumenter-greia), i tillfelle eksporteringa ikke går helt etter planen. Det er nemlig 2 filer der du skal ha, men det er like greit å bruke "eksportering". Det er ingenting i veien for å legge det på en cd, så vidt jeg husker så eksporter Outlook Express all posten din til en html-fil(som er ganske liten, ikke noe problem å hive inn på en cd), det er i alle fall et av valga. Endret 14. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
posse Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Exporter funskjonen funker dårlig Bruker dere dette programmet jeg har er det bare nåen få muse-klikk så har dere tatt backup av følgende i Outlook: Mapper (inbox,sendte,slettede osv),adressebok og alle innstillingene i Outlook! Outlook_Express_back_up.exe Endret 14. oktober 2004 av posse Lenke til kommentar
posse Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 NP er bre å spørre hvis du lurer på no Edit: Leifen har vært innom Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Exporter funskjonen funker dårlig Bruker dere dette programmet jeg har er det bare nåen få muse-klikk så har dere tatt backup av følgende i Outlook: Mapper (inbox,sendte,slettede osv),adressebok og alle innstillingene i Outlook! + vedlagdt fil Hehe.... trodde de der var virus Hvem har giddet og lage eit eget program når outlook har så bra system på om trendt d samme? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Takk posse, skal prøve det. Export fungerer ikke i det heletatt, får bare error occured when initilising MAPI eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå