Gå til innhold

Må ha til W1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den orginale vesken er knallbra, har denne selv, den koster 500kr, men er verdt det, den er kjapp å få kameraet ut av, og den beskytter kjempebra.

256 eller 512 memorystick pro må du ha, ekstra batterier er ikke noe must, batteritiden på kameraet er fantastisk. men koster bare en hundrelapp eller no for ekstra battersett, så er ikke så ille å kjøpe og ha heller.

Lenke til kommentar

Hvor mange megapixler har W1?

Uansett kan du regne det ut selv.

I beste .jpg kvalitet (minst kompresjon), vil hver megapixel ta ca. en halv megabyte. Ett fire megapixel kamera tar derfor bilder på gjennomsnittelig ca. 2 megabyte, og man får da plass til en ca. 60-70 bilder på ett 128Mb minnekort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den orginale vesken er knallbra, har denne selv, den koster 500kr, men er verdt det, den er kjapp å få kameraet ut av, og den beskytter kjempebra.

256 eller 512 memorystick pro må du ha, ekstra batterier er ikke noe must, batteritiden på kameraet er fantastisk. men koster bare en hundrelapp eller no for ekstra battersett, så er ikke så ille å kjøpe og ha heller.

Hvem veske har du!

Når jeg kjøpte det, var det flere vesker!

Mener du den store som det er plass til det meste i?

Lenke til kommentar

Ja er enig, men det har no med pris å gjøre!

Siden jeg fikk min W1 til 3250 og W12 koster vell rundt 4000!

Jeg har også mange batterier, grunnet rc!

Og ja vesken er fin, men kjøper heller en veske til 200-300 en å betale 750kr mere for å få den i sort!

Men, den er penest i sort det er jeg enig i

Lenke til kommentar

Dyr veske ja... men det er jo Sony da... de har mange overprisede produkter, som f.eks Memorystick og vesker.

Ville heller gått for en Lowepro veske. Disse er polstret, solide med vannavstøtende materiale. Noen har også innebygget regnfrakk du kan dra over vesken. Disse fås fra 150 og oppover, og har så vidt jeg kan forstå minst like god kvalitet som en hvilken som helst Sony veske (vi har Sony vesker der jeg jobber... overpriset i forhold til kvalitet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...