Beining Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg lurer på hva jeg burde kjøpe til et Sony W1? Lurer på hva jeg da burde kjøpe til, av minne kort, veske osv... Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Minnekort, veske og batteri må du ha ja. Og 4 liter melk og et brød. F828 Lenke til kommentar
geokri Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Den orginale vesken er knallbra, har denne selv, den koster 500kr, men er verdt det, den er kjapp å få kameraet ut av, og den beskytter kjempebra. 256 eller 512 memorystick pro må du ha, ekstra batterier er ikke noe must, batteritiden på kameraet er fantastisk. men koster bare en hundrelapp eller no for ekstra battersett, så er ikke så ille å kjøpe og ha heller. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sp det holder ikke med 128 mb minne kort? Hvor mange bilder kan man ta da i full oppløsning? De er jo ganske dyre å kjøpe da...... rogerp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvor mange megapixler har W1? Uansett kan du regne det ut selv. I beste .jpg kvalitet (minst kompresjon), vil hver megapixel ta ca. en halv megabyte. Ett fire megapixel kamera tar derfor bilder på gjennomsnittelig ca. 2 megabyte, og man får da plass til en ca. 60-70 bilder på ett 128Mb minnekort. Lenke til kommentar
flars1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dessverre finnes det ingen dykkerhus til dette kameraet. Største minuset. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 i beste kvalitet får jeg 93 bilder på 256 kortet mitt kameraet har en utmerket videofunksjon, men denne spiser minne, får 2,5 min video i beste kvalitet på et 256, Lenke til kommentar
Beining Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ok, skulle egntlig hatt 512 da! Men, de koster jo veldig mye de kortene! Lenke til kommentar
Beining Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Den orginale vesken er knallbra, har denne selv, den koster 500kr, men er verdt det, den er kjapp å få kameraet ut av, og den beskytter kjempebra. 256 eller 512 memorystick pro må du ha, ekstra batterier er ikke noe must, batteritiden på kameraet er fantastisk. men koster bare en hundrelapp eller no for ekstra battersett, så er ikke så ille å kjøpe og ha heller. Hvem veske har du! Når jeg kjøpte det, var det flere vesker! Mener du den store som det er plass til det meste i? Lenke til kommentar
iPanda Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvorfor ikke kjøpe W12 og få med veske og ekstra batteri... dessuten er jo kameraet mye tøffere i sort... Lenke til kommentar
Beining Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ja er enig, men det har no med pris å gjøre! Siden jeg fikk min W1 til 3250 og W12 koster vell rundt 4000! Jeg har også mange batterier, grunnet rc! Og ja vesken er fin, men kjøper heller en veske til 200-300 en å betale 750kr mere for å få den i sort! Men, den er penest i sort det er jeg enig i Lenke til kommentar
geokri Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kjøpte denne vesken: http://www.siba.no/index.aspx?siteid=no&Identifier=NO22256 den anbefales stort, og elkjøp tar 495,- for den Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dyr veske ja... men det er jo Sony da... de har mange overprisede produkter, som f.eks Memorystick og vesker. Ville heller gått for en Lowepro veske. Disse er polstret, solide med vannavstøtende materiale. Noen har også innebygget regnfrakk du kan dra over vesken. Disse fås fra 150 og oppover, og har så vidt jeg kan forstå minst like god kvalitet som en hvilken som helst Sony veske (vi har Sony vesker der jeg jobber... overpriset i forhold til kvalitet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå